efterlysning!!!!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    efterlysning!!!!!

    Jag söker en tjej från Sundsvall som har tre söner, är ica 30 års åldern och fick barn i januari 2003. vi hade kontakt på ankomst januari-03 och hade jättemycket gemensamt. Vi brukade också maila varandra så bytte du mail adress och sen gick våran dator sönder och när den väl blev lagad så fanns du inte kvar. Jag kommer inte ens ihåg vad du heter så jag förstår att detta kommer att bli svårt men man kan ju alltid försöka......då hette saiten föräldranätet. hoppas att du eller kanske någon annan från ankomst januari-03 ser detta. jag tror att jag hade ett annat nick då, om jag inte minns helt fel så hade jag elin som nick. hoppas att jag hittar någon.......
    annars får ni ha det så bra, alla som läser detta.
  2. 1
    efterlysning!!!!! Jag söker en tjej från Sundsvall som har tre söner, är ica 30 års åldern och fick barn i januari 2003. vi hade kontakt på ankomst januari-03 och hade jättemycket gemensamt. Vi brukade också maila varandra så bytte du mail adress och sen gick våran dator sönder och när den väl blev lagad så fanns du inte kvar. Jag kommer inte ens ihåg vad du heter så jag förstår att detta kommer att bli svårt men man kan ju alltid försöka......då hette saiten föräldranätet. hoppas att du eller kanske någon annan från ankomst januari-03 ser detta. jag tror att jag hade ett annat nick då, om jag inte minns helt fel så hade jag elin som nick. hoppas att jag hittar någon.......
    annars får ni ha det så bra, alla som läser detta.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Fråga på Vinterbarn 02/03?

    Kanske är det ngn där som minns henne?
    Evelina 030207
    Dexter 050504
  4. 2
    Fråga på Vinterbarn 02/03? Kanske är det ngn där som minns henne?
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    var hittar jag vinterbarnen???? Tack för tipset!
  6. 3
    var hittar jag vinterbarnen???? Tack för tipset!

Liknande trådar

  1. Efterlysning!
    By Gittihitty in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 09:36
  2. Bok-efterlysning!
    By Josefine med trean in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 12:07
  3. EFTERLYSNING!
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-02-02, 07:32
  4. Efterlysning!
    By -Plupp- in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 08:37
  5. Efterlysning!
    By mli.m.Malva&Leo in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar