Ensam hemma, heeelt ensam!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Ensam hemma, heeelt ensam!

    Och fattar ni vad sköööönt det är! Ingen hund, ingen bebis! Farmor är barnvakt för första gången idag, frågan är vem som är gladast, vi eller hon Sambon hjälper sin syrra i hennes nya lägenhet och grannarna har lagt beslag på hunden. Det är så skönt! Det är TYST, och jag kan göra vad jag vill utan att riskera att väcka någon! Nu börjar jag förstå vad folk talar om när de säger att två timmars barnvakt är en gudagåva!
  2. 1
    Ensam hemma, heeelt ensam! Och fattar ni vad sköööönt det är! Ingen hund, ingen bebis! Farmor är barnvakt för första gången idag, frågan är vem som är gladast, vi eller hon Sambon hjälper sin syrra i hennes nya lägenhet och grannarna har lagt beslag på hunden. Det är så skönt! Det är TYST, och jag kan göra vad jag vill utan att riskera att väcka någon! Nu börjar jag förstå vad folk talar om när de säger att två timmars barnvakt är en gudagåva!
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2

    Låter lugnt

    och skönt!! Sådana stunder är guld värda!
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  4. 2
    Låter lugnt och skönt!! Sådana stunder är guld värda!
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    jag har nästan varit ensam hemma idag.
    och det var så skönt
    Nu var jag iofs hemma ensam för att de andra gick på middag hos svärföräldrarna men jag har både feber ont i halsen och förkyld så jag orkade inte
    pappa tog med sig 3 av barnen men Matilda fick vara hemma med mig hon har ju sin mat där
    Men det kändes som om jag var helt ensam hemma.
    och det har inte hänt sen...... asch jag vet inte.
  6. 3
    jag har nästan varit ensam hemma idag.
    och det var så skönt
    Nu var jag iofs hemma ensam för att de andra gick på middag hos svärföräldrarna men jag har både feber ont i halsen och förkyld så jag orkade inte
    pappa tog med sig 3 av barnen men Matilda fick vara hemma med mig hon har ju sin mat där
    Men det kändes som om jag var helt ensam hemma.
    och det har inte hänt sen...... asch jag vet inte.
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4

    Skönt..

    För dig.
    Skulle också behöva lite ensamtid men TYVÄRR är jag en sån som knappt lämnar bort barnen någonsin så det kommer nog dröja många månader innan jag får egentid..
    Tycker inte om att lämna barnen..
  8. 4
    Skönt.. För dig.
    Skulle också behöva lite ensamtid men TYVÄRR är jag en sån som knappt lämnar bort barnen någonsin så det kommer nog dröja många månader innan jag får egentid..
    Tycker inte om att lämna barnen..

Liknande trådar

  1. Ensam gravid/ensam förälder som bloggar?
    By Apelito in forum Ensamförälder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 12:54
  2. Ensam hemma X
    By Daga in forum Autismspektrum
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 18:08
  3. Ensam hemma
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 13:33
  4. Hemma ensam :)
    By Nilo in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 09:28
  5. ensam hemma
    By mammaGåR in forum _0605 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 10:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar