Mars?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Mars?

    Om ingenting sätter igång innan så kommer jag antagligen att snittas i slutet på mars eller början på april, det känns som om det är imorgon !
    Jag hoppas ju att ingenting sätter igång tidigare men det känns ändå som att det är väldigt tidigt, samtidigt förstår jag inte hur jag ska orka gå så "långt". Ryggen värker, ser ut som en flodhäst, är ständigt trött och grinig men det viktigast av allt är ju ändå att bebisarna mår bra.

    Detta är isåfall i vecka 32, så ni får gärna hålla tummarna att dom bestämmer sig för att stanna kvar i magen då, trots alla krämpor.
  2. 1
    Mars? Om ingenting sätter igång innan så kommer jag antagligen att snittas i slutet på mars eller början på april, det känns som om det är imorgon !
    Jag hoppas ju att ingenting sätter igång tidigare men det känns ändå som att det är väldigt tidigt, samtidigt förstår jag inte hur jag ska orka gå så "långt". Ryggen värker, ser ut som en flodhäst, är ständigt trött och grinig men det viktigast av allt är ju ändå att bebisarna mår bra.

    Detta är isåfall i vecka 32, så ni får gärna hålla tummarna att dom bestämmer sig för att stanna kvar i magen då, trots alla krämpor.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Självklart kommer alla tummar hållas för att dina bebbar stannar kvar så länge som möjligt! Då blir du alltså marsmamma ist för junimamma.
  4. 2
    Självklart kommer alla tummar hållas för att dina bebbar stannar kvar så länge som möjligt! Då blir du alltså marsmamma ist för junimamma.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Vad spännande! Håller självklart tummarna för att dina bebisar ska stanna kvar där inne så länge som möjligt.
  6. 3
    Vad spännande! Håller självklart tummarna för att dina bebisar ska stanna kvar där inne så länge som möjligt.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Håller alla (båda)tummar för dig!! Skönt att allt e bra med bebisarna, mindre kul att känna sig som en hippo. Känner mig själv som en hippo trots EN bebis, kan tänka mig hur det ska kännas med FYRA!! Kram!
  8. 4
    Håller alla (båda)tummar för dig!! Skönt att allt e bra med bebisarna, mindre kul att känna sig som en hippo. Känner mig själv som en hippo trots EN bebis, kan tänka mig hur det ska kännas med FYRA!! Kram!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Självklart håller jag tummar o tår att dom håller sig där inne , mars låter faktiskt väldigt nära Valdar fyller år i mars och håller på att planera sitt 3-års kalas för fullt
  10. 5
    Självklart håller jag tummar o tår att dom håller sig där inne , mars låter faktiskt väldigt nära Valdar fyller år i mars och håller på att planera sitt 3-års kalas för fullt
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Håller med tummarna för dig och familjen att dom håller sig där inne tills det är dags.
    Kram
  12. 6
    Håller med tummarna för dig och familjen att dom håller sig där inne tills det är dags.
    Kram
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7

    håller tummarna

    för att de är riktigt envisa!
    Förstår att du är kluven, jobbigt att gå länge med den tyngden till men samtidigt tidigt att få i vecka 32...

    Lycka till!

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  14. 7
    håller tummarna för att de är riktigt envisa!
    Förstår att du är kluven, jobbigt att gå länge med den tyngden till men samtidigt tidigt att få i vecka 32...

    Lycka till!
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8

    Självklart

    Här hålls självklart alla tummarna!!!! Jag tycker att vi bestämmer att inga bebisar kommer ut innan dess. Så du får ta och knipa ordenkligt framtill dess Själv går jag oxå och kniper för allt vad jag är värd nä, skämt åtsido mitt första och största mål är att ingen bebis kommer innan den 7/4 då jag är i 28+0, men jag hoppas självklart att gå mycket lägre än så.
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  16. 8
    Självklart Här hålls självklart alla tummarna!!!! Jag tycker att vi bestämmer att inga bebisar kommer ut innan dess. Så du får ta och knipa ordenkligt framtill dess Själv går jag oxå och kniper för allt vad jag är värd nä, skämt åtsido mitt första och största mål är att ingen bebis kommer innan den 7/4 då jag är i 28+0, men jag hoppas självklart att gå mycket lägre än så.
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Jag håller tummarna för att de håller sig därinne till slutet av mars! Bilden med alla fyra samtidigt var rätt speciell, svårt att tro! Kul med en sådan bild sedan också!
  18. 9
    Jag håller tummarna för att de håller sig därinne till slutet av mars! Bilden med alla fyra samtidigt var rätt speciell, svårt att tro! Kul med en sådan bild sedan också!
  19. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10
    Oj, slutet av Mars känns verkligen inte långt borta. Men det är kanske länge nog när man ska bära på 4. Måste ju bli en enorm påfrestning för kroppen. Vilken supermamma du är Hoppas allt ska gå bra med dig och dina små.
  20. 10
    Oj, slutet av Mars känns verkligen inte långt borta. Men det är kanske länge nog när man ska bära på 4. Måste ju bli en enorm påfrestning för kroppen. Vilken supermamma du är Hoppas allt ska gå bra med dig och dina små.
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11
    O mars det är ju snart ju. Jag håller alla tummar o tår för att de vill stanna tills dess. Du måste ju nästan vara som en höggravid nu i magen Verkligen spännande o få följa en fyrlings graviditet.
  22. 11
    O mars det är ju snart ju. Jag håller alla tummar o tår för att de vill stanna tills dess. Du måste ju nästan vara som en höggravid nu i magen Verkligen spännande o få följa en fyrlings graviditet.
  23. Medlem sedan
    Oct 2006
    #12
    Ja - det är ju snart! vad kul att du får dina små redan då! Allt går säkert jättebra! *kram*
  24. 12
    Ja - det är ju snart! vad kul att du får dina små redan då! Allt går säkert jättebra! *kram*
  25. Medlem sedan
    Jan 2002
    #13
    Mars? Men det är ju snaaart ju?! Jag ska hålla tummarna för att bebisarna vill stanna där inne i värmen tills vårsolen börjar lysa, dvs tills du är i vecka 32. Stor kram
  26. 13
    Mars? Men det är ju snaaart ju?! Jag ska hålla tummarna för att bebisarna vill stanna där inne i värmen tills vårsolen börjar lysa, dvs tills du är i vecka 32. Stor kram
  27. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    Ok, det är snart.... Jag håller tummar och tår att de tycker det är bekvämt där inne tills dess....

    KRAM
  28. 14
    Ok, det är snart.... Jag håller tummar och tår att de tycker det är bekvämt där inne tills dess....

    KRAM

Liknande trådar

  1. Den 22 Mars
    By linda88 in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 12:53
  2. BF i mars?
    By MikaelaL85 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 10:53
  3. mars mars månad....
    By viktoria759 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 09:48
  4. Ang 11 mars!
    By Annica m Felix in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 17:13
  5. dop i mars
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 17:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar