Flytningar innan BIM?
_0710 Oktoberbarn
  1. Anonym ännu
    #1

    Flytningar innan BIM?

    Hade ni tjejer som plussat några flytningar innan ni testade positivt, eller var allt som vanligt? Jag frågar eftersom jag är i den situationen just nu. Vågar inte testa idag, men fiskar självklart efter hopp.

    Var det någonting särskilt med flytnignarna i så fall? Mina är som hbf, fast liksom segare om ni förstår? Jag vet att jag är äcklig. Mensen är nästan två veckor sen.

    MVH
    Hon som lever på hoppet
  2. 1
    Flytningar innan BIM? Hade ni tjejer som plussat några flytningar innan ni testade positivt, eller var allt som vanligt? Jag frågar eftersom jag är i den situationen just nu. Vågar inte testa idag, men fiskar självklart efter hopp.

    Var det någonting särskilt med flytnignarna i så fall? Mina är som hbf, fast liksom segare om ni förstår? Jag vet att jag är äcklig. Mensen är nästan två veckor sen.

    MVH
    Hon som lever på hoppet
  3. Anonym
    #2
    Jag hade helt annorlunda flytningar innan jag testade positivt med mitt första barn. Misstanken om graviditet kom just av att jag hade sådana rikliga flytningar och mycket riktigt så stämde mina misstankar :-)

    Andra gången så var det raka motsatsen, men så fort graviditeten var konstaterad så kom dem igen.
  4. 2
    Jag hade helt annorlunda flytningar innan jag testade positivt med mitt första barn. Misstanken om graviditet kom just av att jag hade sådana rikliga flytningar och mycket riktigt så stämde mina misstankar :-)

    Andra gången så var det raka motsatsen, men så fort graviditeten var konstaterad så kom dem igen.

Liknande trådar

  1. enstaka äl-flytningar innan äl?
    By annapanna82 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 19:41
  2. Flytningar innan mens?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 09:49
  3. Flytningar innan mens?
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 09:46
  4. Flytningar...
    By Lovami in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 08:51
  5. gula flytningar innan
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 12:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar