8månkoll
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    8månkoll

    Här var det hörselkoll! små klockor som bm pinglade med, vilka Beppe försökte ta hela tiden... Bepps har också planat ut, och ligger på 9460/71.5 och 47 i hatt.

    Men idag är det synd om honom: 39.7 i morgontemp, och alvedonen kommer upp hur vi än gömmer den i fruktpuré, ersättning eller gröt. Fast, han garvar och larvar omkring ändå, om än lite temperamentsfullt.

    Bästa underhållningen här är när katterna leker runt omkring honom -- då skrattar han så att han trillar omkull!
  2. 1
    8månkoll Här var det hörselkoll! små klockor som bm pinglade med, vilka Beppe försökte ta hela tiden... Bepps har också planat ut, och ligger på 9460/71.5 och 47 i hatt.

    Men idag är det synd om honom: 39.7 i morgontemp, och alvedonen kommer upp hur vi än gömmer den i fruktpuré, ersättning eller gröt. Fast, han garvar och larvar omkring ändå, om än lite temperamentsfullt.

    Bästa underhållningen här är när katterna leker runt omkring honom -- då skrattar han så att han trillar omkull!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Stackaren

    Lille stackaren med feber. Vi kör med suppar, flytande funkar inte alls för oss... Varken på storebror eller lillasyster..

    Det låter som en bra lekledare den där katten

    Krya på dig Beppe!
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad
  4. 2
    Stackaren Lille stackaren med feber. Vi kör med suppar, flytande funkar inte alls för oss... Varken på storebror eller lillasyster..

    Det låter som en bra lekledare den där katten

    Krya på dig Beppe!
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    tack för tipset, ska genast införskaffa suppar!

    *att jag inte tänkte på det* men han har aldrig varit sjuk förut på det här viset...
  6. 3
    tack för tipset, ska genast införskaffa suppar!

    *att jag inte tänkte på det* men han har aldrig varit sjuk förut på det här viset...
  7. LillaA m Maja&Agnes
    #4
    Nämen liten då. Vi kör också med suppar, men har använt flytande några gånger och det har hänt att det kommit upp igen.

    Vad skoj att han har så roligt med katterna!
  8. 4
    Nämen liten då. Vi kör också med suppar, men har använt flytande några gånger och det har hänt att det kommit upp igen.

    Vad skoj att han har så roligt med katterna!
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5

    Hoppas att han mår bättre idag

    Hoppas killen mår bättre idag. Usch, det är verkligen inte roligt med feber. För Alice har det fungerat bra med flytande alvedon när man använder "den där sprutan". Hon verkar tycka att det smakar gott.

    Skoj det där med katterna!
    Vi har ju också katt, men Alice verkar lite rädd för honom. Vi har ju en riktigt stor bjässe och nu när han har vinterpäls ser han ännu större ut. Men han är spännande att betrakta på lite avstånd.
  10. 5
    Hoppas att han mår bättre idag Hoppas killen mår bättre idag. Usch, det är verkligen inte roligt med feber. För Alice har det fungerat bra med flytande alvedon när man använder "den där sprutan". Hon verkar tycka att det smakar gott.

    Skoj det där med katterna!
    Vi har ju också katt, men Alice verkar lite rädd för honom. Vi har ju en riktigt stor bjässe och nu när han har vinterpäls ser han ännu större ut. Men han är spännande att betrakta på lite avstånd.
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    tack, men näpp, lillprinsen har fortfarande över 39. Jag hoppas det går över imorgon, så att det bara är en tredagarsfeber. Med supparna är han ändå piggelin, fast lite ynkligare förstås. Min lille plutt, som sedan igår gnider sin panna mot min när jag säger "gosa" ...

    Ja, katterna är så schyssta att de har ordentliga uppvisningar framför honom (har ett spö med en fjäder på som jag leker med) -- men på behörigt avstånd, förstås. De vet precis hur långa hans armar är och sitter lugnt kvar om det är prick en centimeter emellan...
  12. 6
    tack, men näpp, lillprinsen har fortfarande över 39. Jag hoppas det går över imorgon, så att det bara är en tredagarsfeber. Med supparna är han ändå piggelin, fast lite ynkligare förstås. Min lille plutt, som sedan igår gnider sin panna mot min när jag säger "gosa" ...

    Ja, katterna är så schyssta att de har ordentliga uppvisningar framför honom (har ett spö med en fjäder på som jag leker med) -- men på behörigt avstånd, förstås. De vet precis hur långa hans armar är och sitter lugnt kvar om det är prick en centimeter emellan...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar