Händer så mycket
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2002
    #1

    Händer så mycket

    Oj vad det händer mycket nu... Jag minns hur jag längtade efter att Melanie skulle kunna sitta själv och vips så var hon 4½ månad och satt själv, sen längtade jag efter att hon skulle kunna krypa och vips så ålade hon sig fram, och rätt som det var började hon resa sig mot möbler och andra saker/människor i rätt höjd och nu går hon enkelt runt soffan, soffbordet är tack och lov lite för högt för henne än.

    Hon tror att hon kan mycket mer än hon kan så ofta släpper hon taget och ska gå iväg, men kommer på att oj detta kan ju inte jag o så faller hon omkull o gallskriker... Hon går snabbt när hon får hålla i ett finger i vardera hand. Jag gick själv när jag var 8 månader så det är väl mig hon brås på. Storebror släppte först när han var 13 månader men de är lika i tiden på allt annat. Ska bli spännande att se när hon släpper taget och går själv. MEN jag vill ha kvar min lilla bebis ett tag till så hon behöver inte ha allt för bråttom
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad
  2. 1
    Händer så mycket Oj vad det händer mycket nu... Jag minns hur jag längtade efter att Melanie skulle kunna sitta själv och vips så var hon 4½ månad och satt själv, sen längtade jag efter att hon skulle kunna krypa och vips så ålade hon sig fram, och rätt som det var började hon resa sig mot möbler och andra saker/människor i rätt höjd och nu går hon enkelt runt soffan, soffbordet är tack och lov lite för högt för henne än.

    Hon tror att hon kan mycket mer än hon kan så ofta släpper hon taget och ska gå iväg, men kommer på att oj detta kan ju inte jag o så faller hon omkull o gallskriker... Hon går snabbt när hon får hålla i ett finger i vardera hand. Jag gick själv när jag var 8 månader så det är väl mig hon brås på. Storebror släppte först när han var 13 månader men de är lika i tiden på allt annat. Ska bli spännande att se när hon släpper taget och går själv. MEN jag vill ha kvar min lilla bebis ett tag till så hon behöver inte ha allt för bråttom
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    Va duktig hon är

    Å sååå söt
    W är ännu för "klumpig" att resa sig upp smidigt men jag är bara glad att han håller sig på alla 4 än sålänge. jag hinner lixom inte med
    Bissen med William 16/6 2006 o Jonathan 21/6 2009

    Stora barnen -93 & -95 + bonus -93

    http://bajenfrost.blogspot.com/
  4. 2
    Va duktig hon är Å sååå söt
    W är ännu för "klumpig" att resa sig upp smidigt men jag är bara glad att han håller sig på alla 4 än sålänge. jag hinner lixom inte med
  5. LillaA m Maja&Agnes
    #3
    Vilken duktig tjej! Visst går tiden fort. Alldeles för fort tycker jag.
  6. 3
    Vilken duktig tjej! Visst går tiden fort. Alldeles för fort tycker jag.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4

    Oj då...

    Vad hon kan din lilla skrutta. Går med stöd, häftigt. Alice är inte ens i närheten. Igår så vände hon sig för första gången. Det din tjej gjorde för antagligen 4-5 månader sedan. Nu börjar hon sätta fart och idag har hon inte legat still mycket. Hon är lite sen i starten min tös. Men som sagt nu verkar det var apå G. Skoj!
  8. 4
    Oj då... Vad hon kan din lilla skrutta. Går med stöd, häftigt. Alice är inte ens i närheten. Igår så vände hon sig för första gången. Det din tjej gjorde för antagligen 4-5 månader sedan. Nu börjar hon sätta fart och idag har hon inte legat still mycket. Hon är lite sen i starten min tös. Men som sagt nu verkar det var apå G. Skoj!
  9. Medlem sedan
    Sep 2001
    #5
    Wow, vad hon kan! Klas har krypit i en vecka nu och har börjat resa sig mot saker, ibland kommer han upp på knä och ibland ställer han sig upp men ramlar direkt för balansen är ju inte så bra ännu!
    Det går fort nu!
  10. 5
    Wow, vad hon kan! Klas har krypit i en vecka nu och har börjat resa sig mot saker, ibland kommer han upp på knä och ibland ställer han sig upp men ramlar direkt för balansen är ju inte så bra ännu!
    Det går fort nu!

Liknande trådar

  1. Det händer mycket
    By Mirja78 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-16, 20:36
  2. Vad det händer mycket nu!
    By theann in forum _0606 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-24, 12:31
  3. Mycket som händer nu
    By Susanne m V&D in forum _0606 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 20:31
  4. Mycket som händer??!!
    By Katja + tjejerna in forum _00 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 13:26
  5. Oj, vad det händer mycket här!
    By Willea in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 11:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar