Pust inte lätt att...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Pust inte lätt att...

    ....byta rum med barnen, nu är det en mix i båda rummen, våra sängar tår fortfarande kvar på sina gamla ställen och imorgon ska maken hämta hem en av loftsängarna vi har hittat på blocket, så nu måste jag bara få tag på en till och sen sätta in en annons på barnens våningssäng, annars har vi sängar i hela lägenheten. Dottern är överlycklig att få en egen säng.
    ~~Enjoy The Silence~~
    * -24kg *
  2. 1
    Pust inte lätt att... ....byta rum med barnen, nu är det en mix i båda rummen, våra sängar tår fortfarande kvar på sina gamla ställen och imorgon ska maken hämta hem en av loftsängarna vi har hittat på blocket, så nu måste jag bara få tag på en till och sen sätta in en annons på barnens våningssäng, annars har vi sängar i hela lägenheten. Dottern är överlycklig att få en egen säng.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Håller du också på att fixa med barnens rum. Jag ska tapetsera lite och fixa i ordning yngsta dotterns rum till hennes 5 årsdag. Hon önskar sig ett rosa rum. Dock var hon snäll och sa att om jag inte orkade tapetsera om allting så kanske det räckte med att måla taket rosa. Eftersom jag tror den rosa perioden är snabbt övergående så blir det bara rosa på gardiner och lite olika föremål.
    milla
  4. 2
    Håller du också på att fixa med barnens rum. Jag ska tapetsera lite och fixa i ordning yngsta dotterns rum till hennes 5 årsdag. Hon önskar sig ett rosa rum. Dock var hon snäll och sa att om jag inte orkade tapetsera om allting så kanske det räckte med att måla taket rosa. Eftersom jag tror den rosa perioden är snabbt övergående så blir det bara rosa på gardiner och lite olika föremål.
    milla
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Japp mina barn delar rum, så nu ska de få vårat som är lite större och med varsin loftsäng, har precis hittat en till, så nu får de likadana fast sonen får en komplett med skrivbord och hyllor under.
  6. 3
    Japp mina barn delar rum, så nu ska de få vårat som är lite större och med varsin loftsäng, har precis hittat en till, så nu får de likadana fast sonen får en komplett med skrivbord och hyllor under.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Åh så roligt för barnen att få nya sängar. Hur gamla är barnen?
  8. 4
    Åh så roligt för barnen att få nya sängar. Hur gamla är barnen?
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5
    9 och 5 år.
  10. 5
    9 och 5 år.

Liknande trådar

  1. Pust! inte lätt med en liten till...
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-20, 21:15
  2. Det ÄR inte lätt
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-05-21, 11:01
  3. ..pust..kan inte andas...
    By fisalisa in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 12:48
  4. Det är inte lätt
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 13:10
  5. Pust! Hänger inte med...
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar