måste ju berätta här med :-)
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    måste ju berätta här med :-)

    (jag har redan "skrutit" inne på vb-01...)

    i eftermiddag åker hela familjen till arlanda för övernattning och imorgon flyger vi (i 11 timmar...) till isla de margarita för en tvåveckorssemester! det ska bli såååå skönt! :-) (och för den som inte vet ligger det i södraste karibien, tillhör venezuela.)
    Malin m Alexandra 0103 o Olivia 0606
  2. 1
    måste ju berätta här med :-) (jag har redan "skrutit" inne på vb-01...)

    i eftermiddag åker hela familjen till arlanda för övernattning och imorgon flyger vi (i 11 timmar...) till isla de margarita för en tvåveckorssemester! det ska bli såååå skönt! :-) (och för den som inte vet ligger det i södraste karibien, tillhör venezuela.)
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    WOW!

    Här hemma hos oss snöar det modell mera, vad skönt att lämna sånt bakom sig och dra till värme och äventyr! Håller tummarna för att ni får en härlig semester och ser fram emot att få höra allt om hur ni haft det när ni kommer hem.
    Kram
    Ullis (för tillfället grön i ansiktet av avundsjuka)
  4. 2
    WOW! Här hemma hos oss snöar det modell mera, vad skönt att lämna sånt bakom sig och dra till värme och äventyr! Håller tummarna för att ni får en härlig semester och ser fram emot att få höra allt om hur ni haft det när ni kommer hem.
    Kram
    Ullis (för tillfället grön i ansiktet av avundsjuka)
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3
    Tack! Jo, vintern har till slut även hittat hit. Och då far vi. :-) (Så var det med de pulkaturerna...)

    Eventuellt kan det bli nå'n uppdatering i bloggen under resans gång. Maken har fixat browser till Nintendon och det lär ska finnas trådlöst nätverk på hotellet, så vem vet - jag kanske suktar er tidigare än vid hemkomst. ;-)
  6. 3
    Tack! Jo, vintern har till slut även hittat hit. Och då far vi. :-) (Så var det med de pulkaturerna...)

    Eventuellt kan det bli nå'n uppdatering i bloggen under resans gång. Maken har fixat browser till Nintendon och det lär ska finnas trådlöst nätverk på hotellet, så vem vet - jag kanske suktar er tidigare än vid hemkomst. ;-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Å gud vad mysigt!!

    Ha en underbar tid där nere och njut av solen..

    *Kram*
    Vår värld den bara snurrar fortare för varje dag
    Är då så konstigt att nån människa vill hoppa av
    Vi låser våra dörrar och vi stänger våra fönster
    Så att ingenting runt omkring kan rubba våra mönster
  8. 4
    Å gud vad mysigt!! Ha en underbar tid där nere och njut av solen..

    *Kram*
  9. LillaA m Maja&Agnes
    #5
    Värsta paradiset! Ta många bilder så vi får njuta lite vi med när ni kommer hem!

    Ha en underbar resa!
  10. 5
    Värsta paradiset! Ta många bilder så vi får njuta lite vi med när ni kommer hem!

    Ha en underbar resa!
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    SCHYSST! o je, vad avis jag är! fick sandstrandslängtanattack förra helgen, riktigt desperat längtan... borra ner tårna djupt i sanden och ha det underbart mysigt!
  12. 6
    SCHYSST! o je, vad avis jag är! fick sandstrandslängtanattack förra helgen, riktigt desperat längtan... borra ner tårna djupt i sanden och ha det underbart mysigt!

Liknande trådar

  1. Måste berätta
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-07-22, 12:33
  2. Måste ju berätta vad det var
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-07-14, 19:20
  3. Måste få berätta! (OT)
    By Maddisen in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 18:46
  4. Måste berätta
    By Ninafina in forum Adoption
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 23:09
  5. Åh jag måste ju berätta.....
    By Moni in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 21:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar