Den mest anonyma mamman här
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1998
    #1

    Den mest anonyma mamman här

    det är nog jag!
    Fattar inte att jag ska vara så dålig på att skriva, jag läser om alla andras barn här och vad ni gör mm. Men sen när jag ska skriva så känner jag mej mest löjlig eftersom jag aldrig skriver här, ingen vet vem jag är eller så.

    Men nu har jag tagit mej i kragen....så här har ni mej =)
    Nu ska jag se till att bli en aktiv mamma här *s*
  2. 1
    Den mest anonyma mamman här det är nog jag!
    Fattar inte att jag ska vara så dålig på att skriva, jag läser om alla andras barn här och vad ni gör mm. Men sen när jag ska skriva så känner jag mej mest löjlig eftersom jag aldrig skriver här, ingen vet vem jag är eller så.

    Men nu har jag tagit mej i kragen....så här har ni mej =)
    Nu ska jag se till att bli en aktiv mamma här *s*
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Hej hej! Vad trevligt att vi är fler! Själv har jag varit fast här sen första bebben låg i magen... Mitt novemberbarn heter Rasmus och han är en känslig kille som är duktig med motoriken och gillar ord och bokstäver (och Astrid Lindgrens figurer/musik/filmer...) Rasmus har en lillebror, Noel, som blir 2 i april. Han är en charmig kille som pratar och sjunger och är hästlängder före brorsans språkutveckling i samma ålder...
  4. 2
    Hej hej! Vad trevligt att vi är fler! Själv har jag varit fast här sen första bebben låg i magen... Mitt novemberbarn heter Rasmus och han är en känslig kille som är duktig med motoriken och gillar ord och bokstäver (och Astrid Lindgrens figurer/musik/filmer...) Rasmus har en lillebror, Noel, som blir 2 i april. Han är en charmig kille som pratar och sjunger och är hästlängder före brorsans språkutveckling i samma ålder...
  5. Medlem sedan
    Sep 1998
    #3
    Hej! Jag har varit här på aff (eller fN) sen 1998 när jag väntade mitt första barn, då var jag jätteaktiv ett tag, sen var jag lite halvaktiv när Cornelia, mitt novemberbarn föddes. Men sen har det varit dålig aktivitet av mej.
    Cornelia är en pratkvarn som härmar storasyster i allt, hon vill skriva och läsa som storasyster och blir lite arg när det inte går som hon vill =)
    Hon dansar discodans och har svårt att vara stilla, springer hellre än går......ja hon är väl som dom flesta 4 åringar kan jag tro!
  6. 3
    Hej! Jag har varit här på aff (eller fN) sen 1998 när jag väntade mitt första barn, då var jag jätteaktiv ett tag, sen var jag lite halvaktiv när Cornelia, mitt novemberbarn föddes. Men sen har det varit dålig aktivitet av mej.
    Cornelia är en pratkvarn som härmar storasyster i allt, hon vill skriva och läsa som storasyster och blir lite arg när det inte går som hon vill =)
    Hon dansar discodans och har svårt att vara stilla, springer hellre än går......ja hon är väl som dom flesta 4 åringar kan jag tro!
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4

    Hej!

    Jag hittade aff (då fn) 2003, men kom till novemberbarn något senare tror jag. Mitt novemberbarn heter Oliver och han är född den 19:e. Han har autism, men det är kul att läsa och skriva här ändå. Det märks inte på honom om man bara "finns" men om man känner honom så märks det. Pratar som attan gör han och det är så underbart att se hur dessa små liv utvecklas.

    Oliver har en storebror som heter Alexander och är 7 år fyllda. Och en lillasyster som heter Alicia och fyller 3 år nu i april.

    Välkommen hit!
    Värd på AFF.

    Gulden i mitt liv:
    ** Alexander, 11 år (991027)
    ** Oliver, 8 år (021119)
    ** Alicia, 7 år (040402)

    Hemsida: http://www.famlille.se/
    Min blogg, både sorglig & glad: http://mariemedfamilj.bloggagratis.se/
    Min juliga blogg: http://misjul.bloggplatsen.se/
    Vårt egenstartade Autismforum: http://autismforum.egetforum.se/
  8. 4
    Hej! Jag hittade aff (då fn) 2003, men kom till novemberbarn något senare tror jag. Mitt novemberbarn heter Oliver och han är född den 19:e. Han har autism, men det är kul att läsa och skriva här ändå. Det märks inte på honom om man bara "finns" men om man känner honom så märks det. Pratar som attan gör han och det är så underbart att se hur dessa små liv utvecklas.

    Oliver har en storebror som heter Alexander och är 7 år fyllda. Och en lillasyster som heter Alicia och fyller 3 år nu i april.

    Välkommen hit!
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Hej hej!
    Kul att du tittar fram ur skuggan!
  10. 5
    Hej hej!
    Kul att du tittar fram ur skuggan!
  11. Åsa m A&E
    #6
    Anonym är helt ok. Än roligar att få ett hallå!

    Hej ! säger jag och hoppas att du ska bli aktiv här
  12. 6
    Anonym är helt ok. Än roligar att få ett hallå!

    Hej ! säger jag och hoppas att du ska bli aktiv här
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7
    *Vinkar stort*
    Jag vet vem du är och är lika tyst som du. Läser ofta men skriver vääääldigt sällan
    Ha det gott!
  14. 7
    *Vinkar stort*
    Jag vet vem du är och är lika tyst som du. Läser ofta men skriver vääääldigt sällan
    Ha det gott!
  15. Medlem sedan
    Sep 1998
    #8
    He he he....tur att det finns nån som vet vem jag är =)
  16. 8
    He he he....tur att det finns nån som vet vem jag är =)

Liknande trådar

  1. Ge er ni som är anonyma!!!
    By Ben Dover in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 15:34
  2. en del anonyma är kul
    By Demeter in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 07:35
  3. Till: Anonyma mamman
    By Emona in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 17:23
  4. GRATTIS Anonyma Mamman!
    By parisullis in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar