Trisomi 9 p
Kromosomer
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Trisomi 9 p

    Hej,jag födde för 2 veckor sedan en pojke som visade sej ha denna kromosomavvikelse.Skulle vara trevligt att komma i kontakt med andra i samma situation.Om det finns nån med erfarenheter så skriv gärna!
  2. 1
    Trisomi 9 p Hej,jag födde för 2 veckor sedan en pojke som visade sej ha denna kromosomavvikelse.Skulle vara trevligt att komma i kontakt med andra i samma situation.Om det finns nån med erfarenheter så skriv gärna!
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Hej Fiia, Jag svarade just på ett annat av dina inlägg, och såg detta först nu. Du får gärna maila mig på [email protected], så kan jag ge dig massor av info!
    /Elin
  4. 2
    Hej Fiia, Jag svarade just på ett annat av dina inlägg, och såg detta först nu. Du får gärna maila mig på [email protected], så kan jag ge dig massor av info!
    /Elin
  5. Medlem sedan
    Aug 2008
    #3
    Hej Fiia! Jag har också en pojke med Trisomi 9p, som har hunnit bli 7 år...
    Fina bilder på din pojke (och dig)! Hoppas du kommit över den värsta chocken, och kan njuta av din underbara kille!
  6. 3
    Hej Fiia! Jag har också en pojke med Trisomi 9p, som har hunnit bli 7 år...
    Fina bilder på din pojke (och dig)! Hoppas du kommit över den värsta chocken, och kan njuta av din underbara kille!

Liknande trådar

  1. Trisomi 14
    By vicketick, Stockholm in forum Kromosomer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 23:46
  2. trisomi 13
    By bara en mamma in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-20, 21:54
  3. trisomi 9
    By annsofie73 in forum Kromosomer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 00:34
  4. Trisomi 13 & 18
    By Ajis in forum Kromosomer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 15:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar