Nu har jag fått klämma på
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Nu har jag fått klämma på

    Dunnisnyheterna, de som släpps nästa vecka för partypinglor. Och bilder på de som kommer om några veckor. medaljongklänningen är bortsorterad i mina tankar ochistället blir det den Dunnis kortärmade som kommer v.10/11. Även den iof med vit botten , men mönstret på tilltalade mig mer och detaljer i brunt såklart som gör den perfekt till de bruna tightsen!
    Linnet de visar på hemsidan är så himla fint i verkligheten, mönstret består i små spaceship, påminner lite om pacman när det begav sig Retro så det förslår.

    Det ska bli så himla kul att få hem varorna denna vecka!
  2. 1
    Nu har jag fått klämma på Dunnisnyheterna, de som släpps nästa vecka för partypinglor. Och bilder på de som kommer om några veckor. medaljongklänningen är bortsorterad i mina tankar ochistället blir det den Dunnis kortärmade som kommer v.10/11. Även den iof med vit botten , men mönstret på tilltalade mig mer och detaljer i brunt såklart som gör den perfekt till de bruna tightsen!
    Linnet de visar på hemsidan är så himla fint i verkligheten, mönstret består i små spaceship, påminner lite om pacman när det begav sig Retro så det förslår.

    Det ska bli så himla kul att få hem varorna denna vecka!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Kan bara hålla med...

    jag som också fått klämma och känna. :-)
    En klänning till dottern blir det nog.
    Men det jag fastnade mest för var ändå de röda Big skull! Hur fina som helst!
    Måste ha!!
  4. 2
    Kan bara hålla med... jag som också fått klämma och känna. :-)
    En klänning till dottern blir det nog.
    Men det jag fastnade mest för var ändå de röda Big skull! Hur fina som helst!
    Måste ha!!
  5. Kristin 7
    #3
    När kan ma se dessa nyheter på nätet???
  6. 3
    När kan ma se dessa nyheter på nätet???
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    De som släpps nu i veckan kan du se redan nu på förstasidan i "ritad" from förutom den röda pyjamasoverallen som är avbildad bakifrån på modell.
    De kommer nog snart flyttas över till sidan som heter Exklusivt på party som du hittar på vänsterlisten på deras hemsida www.dunnis.se
    Så kommer säkert de nya plaggen för v.10/11 att visas på förstasidan innan de kommer över dit också.
    Om man går med i Dunnisklubben får man se lite tidigare genom deras mailutskick. Kostar såklart ingenting.
  8. 4
    De som släpps nu i veckan kan du se redan nu på förstasidan i "ritad" from förutom den röda pyjamasoverallen som är avbildad bakifrån på modell.
    De kommer nog snart flyttas över till sidan som heter Exklusivt på party som du hittar på vänsterlisten på deras hemsida www.dunnis.se
    Så kommer säkert de nya plaggen för v.10/11 att visas på förstasidan innan de kommer över dit också.
    Om man går med i Dunnisklubben får man se lite tidigare genom deras mailutskick. Kostar såklart ingenting.
  9. Kristin 7
    #5
    Jag är med i Dunnisklubben och har kollat på dessa plagg i ritat form, blev nyfiken nu när ni pratade om känningar Då är det bara att vänta då
  10. 5
    Jag är med i Dunnisklubben och har kollat på dessa plagg i ritat form, blev nyfiken nu när ni pratade om känningar Då är det bara att vänta då
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Ja den kommer snart och inte ens vi som säljer har fått äran att klämma ännu, bara titta *s*
    Det är kul att deras designer försöker sig på lite nya mönster, men ändå bevarar grundtanken med Dunnisplaggen. De går att kombinera med tidigare plagg osv.
  12. 6
    Ja den kommer snart och inte ens vi som säljer har fått äran att klämma ännu, bara titta *s*
    Det är kul att deras designer försöker sig på lite nya mönster, men ändå bevarar grundtanken med Dunnisplaggen. De går att kombinera med tidigare plagg osv.

Liknande trådar

  1. Lyckades klämma
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 22:22
  2. Klämma ut bebisen...
    By -Plupp- in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 18:30
  3. Klämma på magen
    By spiff_05 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 16:34
  4. Klämma på magen = ok??
    By anonymt namn in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 13:09
  5. Idag har jag fått klämma....
    By Rut o Ellys mamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 19:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar