Nu är det slut på lugnet
_0606 Junibarn
  1. Anna.R. & Ella
    #1

    Nu är det slut på lugnet

    Nu har Ellabell kommit på hur man förflyttar sig över golvet. Hyfsat snabbt. Hon kryper och hasar på sitt egna sätt men rör på sig det gör hon.

    Nu har vi kommit in i den där "ljuvliga" pillerill åldern när ALLT ska undersökas och MYCKET får plockas bort.

    Som tur är har vi en bra tv-bänk med låsbara dörrar på så att Dvd'n, videon, digitalboxen och stereon är hyfsat säkra. Lärde oss den dyra vägen med storebror som hann sabba både video och dvd när han var i den åldern
  2. 1
    Nu är det slut på lugnet Nu har Ellabell kommit på hur man förflyttar sig över golvet. Hyfsat snabbt. Hon kryper och hasar på sitt egna sätt men rör på sig det gör hon.

    Nu har vi kommit in i den där "ljuvliga" pillerill åldern när ALLT ska undersökas och MYCKET får plockas bort.

    Som tur är har vi en bra tv-bänk med låsbara dörrar på så att Dvd'n, videon, digitalboxen och stereon är hyfsat säkra. Lärde oss den dyra vägen med storebror som hann sabba både video och dvd när han var i den åldern
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Jag tycker lugnet börjar!

    Äntligen kan Juni roa sig själv lite mer, när hon kryper omkring och grejar. Himla mysig tid, tycker jag.
    ~ sprengja of fucking everything ~
  4. 2
    Jag tycker lugnet börjar! Äntligen kan Juni roa sig själv lite mer, när hon kryper omkring och grejar. Himla mysig tid, tycker jag.

Liknande trådar

  1. Nu är det slut på lugnet...
    By Blaise in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-29, 19:49
  2. slut på lugnet här
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 08:31
  3. Slut på lugnet!
    By Asynja in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 17:58
  4. Slut på lugnet:)
    By Jajja m A&A in forum _0606 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 10:21
  5. Slut på lugnet...
    By JEMA in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 07:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar