sned livmoder...?
Komplikationer
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    sned livmoder...?

    Vad innebär det om man har en sned livmoder?

    Jag var inne på ett VUL igår för jaghade smärtor och det kom lite blod, allting såg bra ut med den lill* men läkaren sa att jag hade en lite sned livmoder och att ena äggstocken låg lite högre upp än den andra....

    Jag glömde i yran att fråga exakt vad det innebär så nu tänkte jag höra här om någon vet vad det innebär i långa loppet?
    *jätteorolig*
  2. 1
    sned livmoder...? Vad innebär det om man har en sned livmoder?

    Jag var inne på ett VUL igår för jaghade smärtor och det kom lite blod, allting såg bra ut med den lill* men läkaren sa att jag hade en lite sned livmoder och att ena äggstocken låg lite högre upp än den andra....

    Jag glömde i yran att fråga exakt vad det innebär så nu tänkte jag höra här om någon vet vad det innebär i långa loppet?
    *jätteorolig*
  3. Anonym
    #2
    Tror inte det betyder nånting alls faktiskt, en livmoder kan nog sitta lite olika på olika människor bara...vissa har bakåtlutade, andra har framåtlutade, vissa är lite sneda...Jag har också fått höra att min livmoder sitter "lite på sniskan".
  4. 2
    Tror inte det betyder nånting alls faktiskt, en livmoder kan nog sitta lite olika på olika människor bara...vissa har bakåtlutade, andra har framåtlutade, vissa är lite sneda...Jag har också fått höra att min livmoder sitter "lite på sniskan".

Liknande trådar

  1. Sned livmoder??
    By 3x in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-29, 10:07
  2. sned livmoder?
    By anonymt namn in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 13:19
  3. Sned debatt
    By Emmylou in forum Politik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 17:03
  4. Sned skalle
    By Graboid in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 17:47
  5. Sned vagn?
    By Cittra med liten pojke in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 10:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar