larmet kvar
Småbarn
  1. anonymt namn
    #1

    larmet kvar

    Packade upp kläderjag köpt på lindex till halva reapriset i slutet av januari och på ett av plaggen sitter larmet kvar, vad ska jag göra? gå till lindex eller få lös det själv...... men hur?
  2. 1
    larmet kvar Packade upp kläderjag köpt på lindex till halva reapriset i slutet av januari och på ett av plaggen sitter larmet kvar, vad ska jag göra? gå till lindex eller få lös det själv...... men hur?
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    har du otur så e det larm med färg så hade jag varit dig så gå tillbaka m varan
  4. 2
    har du otur så e det larm med färg så hade jag varit dig så gå tillbaka m varan
  5. Kristin 7
    #3
    Gå tillbaka!!
    Men, vad konstigt att det inte pep när du skulle ut av affären!!!
  6. 3
    Gå tillbaka!!
    Men, vad konstigt att det inte pep när du skulle ut av affären!!!
  7. Anonym
    #4
    nej det pep inte, konstigt nog. Har varit med om samma sak på kapp ahl en gång ochdå gick jag tillbaka, så gör väl samma sak nu.
  8. 4
    nej det pep inte, konstigt nog. Har varit med om samma sak på kapp ahl en gång ochdå gick jag tillbaka, så gör väl samma sak nu.
  9. S-mamman
    #5
    har hänt mig också nån gång, inte på Lindex men på H&M och Vero Moda. Pep ingenting då heller. Bara att gå tillbaks så fixar dom det.
  10. 5
    har hänt mig också nån gång, inte på Lindex men på H&M och Vero Moda. Pep ingenting då heller. Bara att gå tillbaks så fixar dom det.
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6

    Ja med !

    och jag gick till ett annat HM som oturligt nog hade en annan form av apparat som "tar loss" larmet. Så det var bara att traska tillbx till den första butiken. Aningen omständigt å det pep inte en enda gång.
    Ulrica med två barn; -01 & -06
  12. 6
    Ja med ! och jag gick till ett annat HM som oturligt nog hade en annan form av apparat som "tar loss" larmet. Så det var bara att traska tillbx till den första butiken. Aningen omständigt å det pep inte en enda gång.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Affärerna har tydligen

    inte larmbågarna aktiverade hela tiden (kostar för mycket) Jag hade också med ett larm hem (fr JC), det pep däremot sedan när jag gick tillbaka med plagget....
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  14. 7
    Affärerna har tydligen inte larmbågarna aktiverade hela tiden (kostar för mycket) Jag hade också med ett larm hem (fr JC), det pep däremot sedan när jag gick tillbaka med plagget....
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8

    På pop en gång

    Jag gick tillbaka o de fixade det. Då fick jag en 10% rabattkupong för besväret.

    Catti
  16. 8
    På pop en gång Jag gick tillbaka o de fixade det. Då fick jag en 10% rabattkupong för besväret.

    Catti
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #9
    Har varit med om det en gång på pop i göteborg när jag var hos en väninna..skickade tillbaka plagget och skrev som det var att min son inte "vill ha den där stora kulan på tröjan". Det var nämligen så det upptäcktes på julafon när han öppnade paketet!! Inga problem fick ny tröja, då det även var ett hål i tröjan samt två par klassiska pop strumpor som plåster på såren! En annan gång hände samma sak på Jc och jag gick tillbaka med barnvästen ifråga och tyckte det kändes dumt men blev bra bemött..man kan ju inte hjälpa att DE slarvat och har man kvitto så....
  18. 9
    Har varit med om det en gång på pop i göteborg när jag var hos en väninna..skickade tillbaka plagget och skrev som det var att min son inte "vill ha den där stora kulan på tröjan". Det var nämligen så det upptäcktes på julafon när han öppnade paketet!! Inga problem fick ny tröja, då det även var ett hål i tröjan samt två par klassiska pop strumpor som plåster på såren! En annan gång hände samma sak på Jc och jag gick tillbaka med barnvästen ifråga och tyckte det kändes dumt men blev bra bemött..man kan ju inte hjälpa att DE slarvat och har man kvitto så....
  19. Medlem sedan
    Sep 2004
    #10
    Gå dit men kläder och kvitto så tar de bort larmet. Gör det absolut inte själv! Det kan innehålla färg!

    Visst blir man lite arg!?
    Detta hände mig för nått år sedan när jag köpte jeans i en annan stad (tio mil bort) och när jag kom hem ser jag att larmet är kvar. Ingen butik i "min stad" hade liknande larm, så det slutade med att jag fick åka tillbaka till butiken där jag köpte byxorna och ta bort det. I kompensation från butiken fick jag fyra par sockar! Ni må tro att jag alltid tittar ordentligt att det tar bort larmen när jag handlar nått i en annan stad numera...
  20. 10
    Gå dit men kläder och kvitto så tar de bort larmet. Gör det absolut inte själv! Det kan innehålla färg!

    Visst blir man lite arg!?
    Detta hände mig för nått år sedan när jag köpte jeans i en annan stad (tio mil bort) och när jag kom hem ser jag att larmet är kvar. Ingen butik i "min stad" hade liknande larm, så det slutade med att jag fick åka tillbaka till butiken där jag köpte byxorna och ta bort det. I kompensation från butiken fick jag fyra par sockar! Ni må tro att jag alltid tittar ordentligt att det tar bort larmen när jag handlar nått i en annan stad numera...

Liknande trådar

  1. Larmet hjälpte oss!
    By AKMamma in forum Sängvätning & inkontinens
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-01, 10:40
  2. Larmet
    By Katta1 in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 21:57
  3. Placering av larmet
    By .Flingan in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 20:30
  4. Larmet kvar på den gröna
    By flingo in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 22:16
  5. Varför är LARMET kvar...
    By sofia_72 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-23, 09:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar