Hur många kalorier
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Hur många kalorier

    är det ungefär i en semla? har nyss beställt 6 styckna till kvällen (vi är 6 i familjen så jag ska inte äta alla själv fast jag skulle kunna )

    Vill veta så jag vet hur kalorifattig mat jag ska äta under dagen...kanske bara kör pulver..

    Kram till er alla såhär på Alla Hjärtans dag /j
    Mamma till: Victoria, Ludvig, Hedvig och August.
    Matte till Svea, Putte och Mors Lilla Olle
    och fru till Fredrik.

    Ska börja plugga! Till hösten ska jag läsa samhälls- beteendevetarprogrammet vid Örebro Universitet.
  2. 1
    Hur många kalorier är det ungefär i en semla? har nyss beställt 6 styckna till kvällen (vi är 6 i familjen så jag ska inte äta alla själv fast jag skulle kunna )

    Vill veta så jag vet hur kalorifattig mat jag ska äta under dagen...kanske bara kör pulver..

    Kram till er alla såhär på Alla Hjärtans dag /j
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Ca 357 kcal när jag googlar så det är ju inte så farligt och jag tycker gott att du kan äta nyttig och bra mat under dagen!

    /Therese
  4. 2
    Ca 357 kcal när jag googlar så det är ju inte så farligt och jag tycker gott att du kan äta nyttig och bra mat under dagen!

    /Therese
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Tack, ca 400 då för de är stora här...

    Ätit gröt till frukost, ska äta hemmagjord mager lasane med massa avocado/tomater/rivna morötter och keso till lunch så blir det en pulver shake med hallon till middag och sedan semla, okej va?

    Kram kram

    ps hur går det för dig Therese?
  6. 3
    Tack, ca 400 då för de är stora här...

    Ätit gröt till frukost, ska äta hemmagjord mager lasane med massa avocado/tomater/rivna morötter och keso till lunch så blir det en pulver shake med hallon till middag och sedan semla, okej va?

    Kram kram

    ps hur går det för dig Therese?
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Det ser väl bra ut! Jo det går långsamt håller snarare på med någon jämvikt snarare än en viktminskning! Funderar väldigt starkt på att stanna här om jag bara kan besegra min känsla av att ge upp utan att komma i mål! Tack för att du frågar!

    /Therese
  8. 4
    Det ser väl bra ut! Jo det går långsamt håller snarare på med någon jämvikt snarare än en viktminskning! Funderar väldigt starkt på att stanna här om jag bara kan besegra min känsla av att ge upp utan att komma i mål! Tack för att du frågar!

    /Therese

Liknande trådar

  1. Hur många kalorier
    By abrapalabra in forum Vikt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-06-07, 07:51
  2. hur många kalorier
    By anonymt namn in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 12:41
  3. Hur många kalorier?
    By Missy S in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 20:57
  4. Hur många kalorier
    By *Ade* in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 22:35
  5. Hur många kalorier
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 14:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar