Två sovande barn har jag.
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2001
    #1

    Två sovande barn har jag.

    Lova var lite varm förut så jag tog febern på henne hon hade 38 grader. Jag började med lunchen och hon skulle gå och vila lite i sitt rum, hon hade inte verkat speciellt dålig innan. När jag kom in och skulle säga att maten var färdig så sov hon och Max har också precis slocknat, så jag har ätit lunch vid datorn och funderar på att krypa ner i sängen en stund jag med. Jag börjar känna mig lite förkyld.
  2. 1
    Två sovande barn har jag. Lova var lite varm förut så jag tog febern på henne hon hade 38 grader. Jag började med lunchen och hon skulle gå och vila lite i sitt rum, hon hade inte verkat speciellt dålig innan. När jag kom in och skulle säga att maten var färdig så sov hon och Max har också precis slocknat, så jag har ätit lunch vid datorn och funderar på att krypa ner i sängen en stund jag med. Jag börjar känna mig lite förkyld.
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2
    Usch vad jobbigt det är med alla sjukdomar... Tycker att det finns överallt nu. Hoppas att ni blir friska snart!
  4. 2
    Usch vad jobbigt det är med alla sjukdomar... Tycker att det finns överallt nu. Hoppas att ni blir friska snart!

Liknande trådar

  1. 19.49 = två sovande barn
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 10:33
  2. 18.44 och TVÅ sovande barn!
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 08:36
  3. Två sovande barn
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-30, 13:22
  4. Två sovande barn...
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 23:32
  5. Två sovande barn!!
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 23:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar