Kall mage!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Kall mage!

    Är det bara min mage som är ganska kall mitt fram liksom.. Den är varm på sidorna, upptill & nertill men inte mitt fram. Konstigt tycker jag, minns inte om det varit lika under de andra grav.

    Har ni varma magar?
  2. 1
    Kall mage! Är det bara min mage som är ganska kall mitt fram liksom.. Den är varm på sidorna, upptill & nertill men inte mitt fram. Konstigt tycker jag, minns inte om det varit lika under de andra grav.

    Har ni varma magar?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    hmm ... just nu har jag så kalla händer så jag blir lite osäker, men jag TROR att min mage också är kallare fram än på sidorna.
  4. 2
    hmm ... just nu har jag så kalla händer så jag blir lite osäker, men jag TROR att min mage också är kallare fram än på sidorna.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3

    betydligt kallare

    längst frem är min mage. Vet inte om det tar längre tid att värma upp "framsidan/utsidan" efter man har varit ute t. rx. Ska fortsätta känna efter framöver.

    Kram,
    AnnaSv med E-01 och S-03 och N-07
  6. 3
    betydligt kallare längst frem är min mage. Vet inte om det tar längre tid att värma upp "framsidan/utsidan" efter man har varit ute t. rx. Ska fortsätta känna efter framöver.

    Kram,
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Den är kall även om jag inte varit ute på hela dagen också..
  8. 4
    Den är kall även om jag inte varit ute på hela dagen också..
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5
    Jag har oxå en kall mage ! Hade det vid mina tidigare graviditeter oxå!
    mamma till Francilia 020804, Viktor 040727 & Walter 070503
  10. 5
    Jag har oxå en kall mage ! Hade det vid mina tidigare graviditeter oxå!
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    Det har jag periodvis också haft nu på senare tid. Jag brukar låta sambon värma den - han har alltid så varma goa händer. Det är mysigt - kan varmt rekommenderas!
  12. 6
    Det har jag periodvis också haft nu på senare tid. Jag brukar låta sambon värma den - han har alltid så varma goa händer. Det är mysigt - kan varmt rekommenderas!
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7

    Man var kall sist...

    Men nu känns den varm tror jag, i a f i skrivande stund...

    Har inte tänkt på det nu, så kall borde den inte vara... Måste undersöka mera!
  14. 7
    Man var kall sist... Men nu känns den varm tror jag, i a f i skrivande stund...

    Har inte tänkt på det nu, så kall borde den inte vara... Måste undersöka mera!
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    Känner på min nu och den är också kall, trots mammabyxor och tröja över!!
  16. 8
    Känner på min nu och den är också kall, trots mammabyxor och tröja över!!
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Är det inte maed magen som med (åtminstone mina ) lår och rumpa - ganska "välstoppat" med fettvävnad - den innehåller färre blodkärl en muskelvävnad och är därför svalare/värms upp långsammare. Åtminstone är min mage ogravid ofta kall om man jämför med andra kroppsdelar. Just nu känner jag mig inte sval någonstans utan börjar bli så där obehagligt gravidvarm.
  18. 9
    Är det inte maed magen som med (åtminstone mina ) lår och rumpa - ganska "välstoppat" med fettvävnad - den innehåller färre blodkärl en muskelvävnad och är därför svalare/värms upp långsammare. Åtminstone är min mage ogravid ofta kall om man jämför med andra kroppsdelar. Just nu känner jag mig inte sval någonstans utan börjar bli så där obehagligt gravidvarm.
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    ..som jag stavar, ursäkta!!
  20. 10
    ..som jag stavar, ursäkta!!

Liknande trådar

  1. Kall mage
    By schnuttan in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 08:51
  2. Frågar er också om kall mage
    By Zarios in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 08:24
  3. Mage redan nu = stooor mage?
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 18:08
  4. Läste längre ner om kall mage...skulle
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 16:39
  5. Kall mage
    By justEmmie in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-17, 16:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar