FILIP HAR BLIVIT STOREBROR!
_0405 Majbarn
  1. Nia m FI & lillskatt
    #1

    FILIP HAR BLIVIT STOREBROR!

    Hej på er,

    SÅ LÄNGE SEN! Skriver några snabba rader för att låta er veta att nu är väntan över för andra gången för vår del! I fredags kl 03.51 kom vår andra SON till världen i en väldans fart... När jag kom fram till BB dröjde det exakt 35 minuter till han låg där, så underbar och perfekt, utanpå min mage! Lyckan känner inga gränser, livet är bra fantastiskt.

    Namn har vi inte bestämt än, jag trodde nämligen det var en liten Julia därinne.

    Kom hem igår och Filip är så duktig och STOLT men vill göra ALLT ALLLDELES SJÄLV med lillebror så d e bäst att vara me´!

    Kram från lycklig småbarnsmor !
  2. 1
    FILIP HAR BLIVIT STOREBROR! Hej på er,

    SÅ LÄNGE SEN! Skriver några snabba rader för att låta er veta att nu är väntan över för andra gången för vår del! I fredags kl 03.51 kom vår andra SON till världen i en väldans fart... När jag kom fram till BB dröjde det exakt 35 minuter till han låg där, så underbar och perfekt, utanpå min mage! Lyckan känner inga gränser, livet är bra fantastiskt.

    Namn har vi inte bestämt än, jag trodde nämligen det var en liten Julia därinne.

    Kom hem igår och Filip är så duktig och STOLT men vill göra ALLT ALLLDELES SJÄLV med lillebror så d e bäst att vara me´!

    Kram från lycklig småbarnsmor !
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    GRATTIS!!!!!

    Massor av grattis till lillebror

    Åh, va jag är avundsjuk! Sitter här med jättemage och längtar efter bebis. (V.37+0 i morgon så det närmar sig).

    Va härligt att det gick bra och att ni mår bra.

    Massor av kramar och återkom gärna med mera detaljer

    KRAAAAAM från Ava ( Lina & Émil)
  4. 2
    GRATTIS!!!!! Massor av grattis till lillebror

    Åh, va jag är avundsjuk! Sitter här med jättemage och längtar efter bebis. (V.37+0 i morgon så det närmar sig).

    Va härligt att det gick bra och att ni mår bra.

    Massor av kramar och återkom gärna med mera detaljer

    KRAAAAAM från Ava ( Lina & Émil)
  5. Karin med Dante
    #3
    ÅH GRATTIS!!!

    Så underbart! Fortsätt och njut tillsammans med din familj!

    Kram
  6. 3
    ÅH GRATTIS!!!

    Så underbart! Fortsätt och njut tillsammans med din familj!

    Kram
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Grattis!

    Vad mysigt det låter med en liten...
    Själv väntar jag också, men jag har nog ca 20 veckor kvar att vänta så det dröjer en stund till.

    Vad stolt han måste vara som vill vara med och fixa och dona med brorsan.

    Grattis återigen till er andra son!
  8. 4
    Grattis! Vad mysigt det låter med en liten...
    Själv väntar jag också, men jag har nog ca 20 veckor kvar att vänta så det dröjer en stund till.

    Vad stolt han måste vara som vill vara med och fixa och dona med brorsan.

    Grattis återigen till er andra son!
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Vad härligt med en lillebror! Stort GRATTIS!!!!
  10. 5
    Vad härligt med en lillebror! Stort GRATTIS!!!!
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6
    Underbara nyheter! Grattis!

    Hoppas att ni alla mår bra ) Lyllo dig som får snusa bebis nu igen

    MÅNGA kramar från specialk
  12. 6
    Underbara nyheter! Grattis!

    Hoppas att ni alla mår bra ) Lyllo dig som får snusa bebis nu igen

    MÅNGA kramar från specialk
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7

    GRATTIS!

    Underbart med nya barn! Njut av lyckan och familjelivet. Här har lillprinsen hunnit bli tre månader och lyckan blandas med den stora tröttheten. Men det är så mysigt med barn och bebisar när allt flyter. GRATTIS!
    IkaPika med Maya0404 + Martin0611
  14. 7
    GRATTIS! Underbart med nya barn! Njut av lyckan och familjelivet. Här har lillprinsen hunnit bli tre månader och lyckan blandas med den stora tröttheten. Men det är så mysigt med barn och bebisar när allt flyter. GRATTIS!
  15. Medlem sedan
    Apr 2000
    #8

    Stort grattis!!

    Va roligt med en lillebror!

    Många kramar från Maria med Isak och Vanna
  16. 8
    Stort grattis!! Va roligt med en lillebror!

    Många kramar från Maria med Isak och Vanna
  17. Nia m Filip & mini
    #9
    Tack kära Lina och varmaste lycka till med din mage! Det är ju helt fantastiskt att få barn!!! Jag är salig och såå nöjd med förlossning, vård och att vara tvåbarnsmamma!
    Då blir det mammafika i vår då!?

    Stor kram!
  18. 9
    Tack kära Lina och varmaste lycka till med din mage! Det är ju helt fantastiskt att få barn!!! Jag är salig och såå nöjd med förlossning, vård och att vara tvåbarnsmamma!
    Då blir det mammafika i vår då!?

    Stor kram!
  19. Nia m Filip & Mini
    #10
    Tack, tack! Ja, här myses det till fullo nu men jag undrar hur det blir när A börjar jobba igen, det är lite knepigt att amma samtidigt som man bygger lego/byter blöja/lagar mat och ska lyssna till en upprymd snart treåring
  20. 10
    Tack, tack! Ja, här myses det till fullo nu men jag undrar hur det blir när A börjar jobba igen, det är lite knepigt att amma samtidigt som man bygger lego/byter blöja/lagar mat och ska lyssna till en upprymd snart treåring
  21. Nia m Filip & Mini
    #11
    Tack och LYCKA TILL till dig! Vad härligt... 20 veckor kvar - det är ingenting, det går så mycket fortare andra gången tycker jag... Hade knappt tid att tänka på lilla magen denna gång... sista veckorna var dock rätt seeega - gick dessutom 1½ v längre denna gången - det kändes tydligt!

    Avis på vad du har framför dig, det första minuterna med bebis är ju helt ovärderliga!!

    Kram!
  22. 11
    Tack och LYCKA TILL till dig! Vad härligt... 20 veckor kvar - det är ingenting, det går så mycket fortare andra gången tycker jag... Hade knappt tid att tänka på lilla magen denna gång... sista veckorna var dock rätt seeega - gick dessutom 1½ v längre denna gången - det kändes tydligt!

    Avis på vad du har framför dig, det första minuterna med bebis är ju helt ovärderliga!!

    Kram!
  23. Nia m Filip & Mini
    #12
    Tack Eva!!!

    Kram
  24. 12
    Tack Eva!!!

    Kram
  25. Nia m Filip & Mini
    #13
    Tack, tack... Ja, nog känner jag mig "lyllo" alltid... Det är vi alla som får uppleva våra barn. Det är fantastiskt! Trodde i min enfald att man skulle vara lite avtrubbad en andra gång men ICKE - allt är minst lika himlahärligt!
  26. 13
    Tack, tack... Ja, nog känner jag mig "lyllo" alltid... Det är vi alla som får uppleva våra barn. Det är fantastiskt! Trodde i min enfald att man skulle vara lite avtrubbad en andra gång men ICKE - allt är minst lika himlahärligt!
  27. Nia m Filip & Mini
    #14
    Hej och tack! Oj då, har din lillprins hunnit bli så stor... Vad fort det har gått!!

    Ja, jag börjar redan tänka på hur det blir när A börjar jobba, hur ska jag greja två på egen hand? En supervilde och en som vill amma och gosas med hela tiden... Jag kanske återkommer för tips

    Lycka till!!
  28. 14
    Hej och tack! Oj då, har din lillprins hunnit bli så stor... Vad fort det har gått!!

    Ja, jag börjar redan tänka på hur det blir när A börjar jobba, hur ska jag greja två på egen hand? En supervilde och en som vill amma och gosas med hela tiden... Jag kanske återkommer för tips

    Lycka till!!
  29. Nia m Filip & Mini
    #15
    Tack snälla... Må så gott!

    Kram
  30. 15
    Tack snälla... Må så gott!

    Kram
  31. Medlem sedan
    Oct 2002
    #16
    Självklart! Lite kaffe latte, muffins och bebis Kan inte bli bättre än så. Jag hör av mig efter att bebis tittat ut
  32. 16
    Självklart! Lite kaffe latte, muffins och bebis Kan inte bli bättre än så. Jag hör av mig efter att bebis tittat ut
  33. Medlem sedan
    Sep 2000
    #17

    STORT GRATTIS!!!

    Ååååhh en liten...
    Min bebis är redan sju månader och ålar sig fram på golvet. Tycker att tiden har gått alldeles för snabbt.
    Så NJUUUUT av det fjuniga lilla huvet, småttiga fingrar och tår samt att bebisen ligger där man lagt honom. (jag trodde att vi hade barnsäkrat men HJÄLP han är ju överallt samtidigt och river ner saker)

    GRATTIS!!!!!
  34. 17
    STORT GRATTIS!!! Ååååhh en liten...
    Min bebis är redan sju månader och ålar sig fram på golvet. Tycker att tiden har gått alldeles för snabbt.
    Så NJUUUUT av det fjuniga lilla huvet, småttiga fingrar och tår samt att bebisen ligger där man lagt honom. (jag trodde att vi hade barnsäkrat men HJÄLP han är ju överallt samtidigt och river ner saker)

    GRATTIS!!!!!
  35. Medlem sedan
    Nov 2003
    #18

    Åh jättegrattis...

    till er nya familjemedlem. Vad härligt med en liten bebis Kan tänka mig att Filip är en stolt storebror nu.

    Har ni kommit på nåt namn ännu. Kanske en liten Julius istället för en Julia

    Låter underbart, ett stort stort grattis från mig!

    kramar

    Anja
    Mamma till tre underbara barn. Kämpar ständigt med vikten
  36. 18
    Åh jättegrattis... till er nya familjemedlem. Vad härligt med en liten bebis Kan tänka mig att Filip är en stolt storebror nu.

    Har ni kommit på nåt namn ännu. Kanske en liten Julius istället för en Julia

    Låter underbart, ett stort stort grattis från mig!

    kramar

    Anja

Liknande trådar

  1. Filip blev storebror på valborg!
    By -Solrosen- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-07-28, 10:25
  2. Nu har Leo blivit storebror
    By Annapanna31 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 21:50
  3. Filip har blivit storebror!!!
    By zukits in forum _0406 Junibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-07-19, 07:45
  4. Filip har blivit storebror
    By Kicki82 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 21:35
  5. Filip ska bli storebror!
    By zukits in forum _0406 Junibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-01-03, 13:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar