Sportlov!!
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Sportlov!!

    Kanske några här som har det denna veckan? Vi har nästa vecka (v9)

    Har ni något planerat? Gjort något?

    Tips på saker att hitta på utan att åka 30 mil?
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  2. 1
    Sportlov!! Kanske några här som har det denna veckan? Vi har nästa vecka (v9)

    Har ni något planerat? Gjort något?

    Tips på saker att hitta på utan att åka 30 mil?
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Ni kanske kan komma hit och bada med oss??

    Vi ska vara lediga hela veckan (jag jobbar måndag och då är L hemma) och vi har inget speciellt planerat. Ska nog ta Kupolen en dag, skridskor en dag och kanske bowling en dag. Vi får se hur vi känner.
  4. 2
    Ni kanske kan komma hit och bada med oss??

    Vi ska vara lediga hela veckan (jag jobbar måndag och då är L hemma) och vi har inget speciellt planerat. Ska nog ta Kupolen en dag, skridskor en dag och kanske bowling en dag. Vi får se hur vi känner.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Vi har vecka 10 och då drar vi till Tegefjäll mellan Åre och Duved.

    Ni får väl åka till slalombacken utanför Kopparberg, fiska på nån sjö, grilla korv, åka skoter osv. Något äventyrsbad i närheten.

    Ni brukar väl inte ha svårt att aktivera er.
  6. 3
    Vi har vecka 10 och då drar vi till Tegefjäll mellan Åre och Duved.

    Ni får väl åka till slalombacken utanför Kopparberg, fiska på nån sjö, grilla korv, åka skoter osv. Något äventyrsbad i närheten.

    Ni brukar väl inte ha svårt att aktivera er.
  7. Medlem sedan
    Jan 1999
    #4
    Nästa vecka! Och då har även lilla jah "lov". Ska bli supermysigt att vara ledig enhel vecka med barnen utan att ha massa plugg hängandes över sig.

    Vi har dock inga storslagna planer. Inplanerat är slalom, skoteråkning m korvgrillning o pinnbröd *Slurp*, kompisövernattningar och *harkel* Ikea. *S* Och sen bara vara!
  8. 4
    Nästa vecka! Och då har även lilla jah "lov". Ska bli supermysigt att vara ledig enhel vecka med barnen utan att ha massa plugg hängandes över sig.

    Vi har dock inga storslagna planer. Inplanerat är slalom, skoteråkning m korvgrillning o pinnbröd *Slurp*, kompisövernattningar och *harkel* Ikea. *S* Och sen bara vara!
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    #5
    Här är det sportlov denna veckan. Vi har varit i stugan från i söndags tills idag, mest för att vila efter konfalägret fredag-söndag. Agnes har varit där sedan i fredags då mormor o morfar hämtade henne i skolan. I morgon ska vi nog Bowla och på fredag är det jobb för M och mej medans A går på fritids fram till 12.00
  10. 5
    Här är det sportlov denna veckan. Vi har varit i stugan från i söndags tills idag, mest för att vila efter konfalägret fredag-söndag. Agnes har varit där sedan i fredags då mormor o morfar hämtade henne i skolan. I morgon ska vi nog Bowla och på fredag är det jobb för M och mej medans A går på fritids fram till 12.00
  11. LiZ.
    #6

    Vi har 2 veckors lov..

    ..denna vecka och förra veckan. Förra veckan var vi i österrike pa skidsemester, den här veckan är vi hemma. Grannbarnen är ocksa hemma sa killarna är mest ute o leker hela dagarna. Vi har 15-18plusgrader pa dagarna sa vi njuter av varen!!
  12. 6
    Vi har 2 veckors lov.. ..denna vecka och förra veckan. Förra veckan var vi i österrike pa skidsemester, den här veckan är vi hemma. Grannbarnen är ocksa hemma sa killarna är mest ute o leker hela dagarna. Vi har 15-18plusgrader pa dagarna sa vi njuter av varen!!
  13. Medlem sedan
    Mar 2006
    #7
    vi har v.10.
    det blir nog skridskor slalom grottgrävning och mysnjut.
    vilken tur vi har som inte haft det i veckan.
    minus 20 och kallare nästan hela veckan.
  14. 7
    vi har v.10.
    det blir nog skridskor slalom grottgrävning och mysnjut.
    vilken tur vi har som inte haft det i veckan.
    minus 20 och kallare nästan hela veckan.
  15. Medlem sedan
    Oct 1999
    #8

    Hejsan!

    Just nu ser det ut som om det blir en sjuk vecka Igår kom Fabian hem från skridskobanan & hade kräkts Vi som skulle vart i Västerås idag på hans match

    Imorgon skulle Linus vart på poolspel imorrn i Sala, men han är sååå förkyld.....
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  16. 8
    Hejsan! Just nu ser det ut som om det blir en sjuk vecka Igår kom Fabian hem från skridskobanan & hade kräkts Vi som skulle vart i Västerås idag på hans match

    Imorgon skulle Linus vart på poolspel imorrn i Sala, men han är sååå förkyld.....
  17. Medlem sedan
    Aug 1999
    #9

    Hej!

    Timmy hade sportlov förra veckan. Vi har jobbat som vanligt och Timmy har varit på fritids. Jag frågade honom om han hade velat vara ledig istället men han sa: näää då kanske jag missar nåt kul!
    På fritids har de åkt skridskor, bakat semlor, varit på badhuset, haft innebandyturnering, haft utedag med matsäck och haft pysseldag så Timmy var nöjd.
    Nästa vecka däremot är vi lediga hela veckan, då åker vi till Kläppen och åker skidor. Skall bli underbart!
  18. 9
    Hej! Timmy hade sportlov förra veckan. Vi har jobbat som vanligt och Timmy har varit på fritids. Jag frågade honom om han hade velat vara ledig istället men han sa: näää då kanske jag missar nåt kul!
    På fritids har de åkt skridskor, bakat semlor, varit på badhuset, haft innebandyturnering, haft utedag med matsäck och haft pysseldag så Timmy var nöjd.
    Nästa vecka däremot är vi lediga hela veckan, då åker vi till Kläppen och åker skidor. Skall bli underbart!
  19. Medlem sedan
    Feb 1999
    #10
    Hemma
    Skridskodag måndag
    Pulka dag tisdag
    Pulka dag onsdag
    Bowlat i dag
    I morrn skridskor och simhallen. sen hoppas jag på vila. Inte lätt att ha Adam med på allt. Man kan inte vara med henne på samma sätt...
  20. 10
    Hemma
    Skridskodag måndag
    Pulka dag tisdag
    Pulka dag onsdag
    Bowlat i dag
    I morrn skridskor och simhallen. sen hoppas jag på vila. Inte lätt att ha Adam med på allt. Man kan inte vara med henne på samma sätt...
  21. Medlem sedan
    Oct 1999
    #11

    :)

    Vi var i våran backe här i Norberg några dagar, jag jobbade i kiosken.
    Sen var Fabian sjuk i början av lovet
    Det blev lite längskidor & bowling, Linus passade även på att ha magsjuka under slutet av veckan......

    Hoppas ni haft ett bra lov!
    *************************
    Petra m. Linus-99 & Fabian-95
    http://petrapeps.blogg.se/
    http://petrapepsmobilblogg.blogspot.com/
  22. 11
    :) Vi var i våran backe här i Norberg några dagar, jag jobbade i kiosken.
    Sen var Fabian sjuk i början av lovet
    Det blev lite längskidor & bowling, Linus passade även på att ha magsjuka under slutet av veckan......

    Hoppas ni haft ett bra lov!

Liknande trådar

  1. Sportlov
    By MonikaH in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-27, 08:37
  2. Sportlov
    By MonikaH in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 11:06
  3. Fan för sportlov.
    By Daga in forum Autismspektrum
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 10:43
  4. Sportlov här! Snö? Vad gör ni?
    By Ali-6barn in forum Många barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 13:37
  5. Sportlov när?
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 22:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar