Busunge :-)
_0510 Oktoberbarn
  1. S-mamman
    #1

    Busunge :-)

    Idag hade jag skrivit en del viktiga grejer jag skulle komma ihåg på en papperslapp som jag lagt på skrivbordet. I nåt skede vet jag att Leah satt och petade på lappen, och sen när jag skulle ha den var den spårlöst försvunnen. Förstås. Med Leah på armen gick jag runt och letade överallt, efter mitt "papper". "Pappee" ropade Leah hjälpsamt, men inget papper hoppade fram. Satte mig sen vid datorn och ställde ner Leah, varpå hon nöjt sa "Pappe!" och tassade iväg mot soffan. Flera ggr sa hon "pappe!" och såg jättenöjd och finurlig ut och sen gick hon fram till soffan, lyfte på en dyna och drog fram en skrynklig liten papperslapp. Mitt papper!!!
    Jag blev så glad och stolt så jag bara skrattade och applåderade...
    Busunge!
  2. 1
    Busunge :-) Idag hade jag skrivit en del viktiga grejer jag skulle komma ihåg på en papperslapp som jag lagt på skrivbordet. I nåt skede vet jag att Leah satt och petade på lappen, och sen när jag skulle ha den var den spårlöst försvunnen. Förstås. Med Leah på armen gick jag runt och letade överallt, efter mitt "papper". "Pappee" ropade Leah hjälpsamt, men inget papper hoppade fram. Satte mig sen vid datorn och ställde ner Leah, varpå hon nöjt sa "Pappe!" och tassade iväg mot soffan. Flera ggr sa hon "pappe!" och såg jättenöjd och finurlig ut och sen gick hon fram till soffan, lyfte på en dyna och drog fram en skrynklig liten papperslapp. Mitt papper!!!
    Jag blev så glad och stolt så jag bara skrattade och applåderade...
    Busunge!
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Vilken lurig tjej!! Börjat gömma grejer redan!
    Nicolai brukar gå utan blöja ganska ofta (det sitter i det här att lufta rumpan sen storasyster hade blöjeksem) och ibland går han bakom soffan och kissar. men varje gång så kommer han och "pratar" högt och vill att man ska följa med dit bakom och torka kisset! Funderar på att ställa pottan där
  4. 2
    Vilken lurig tjej!! Börjat gömma grejer redan!
    Nicolai brukar gå utan blöja ganska ofta (det sitter i det här att lufta rumpan sen storasyster hade blöjeksem) och ibland går han bakom soffan och kissar. men varje gång så kommer han och "pratar" högt och vill att man ska följa med dit bakom och torka kisset! Funderar på att ställa pottan där
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3
    Hihi
    Vilken lurifax!
  6. 3
    Hihi
    Vilken lurifax!

Liknande trådar

  1. Busunge del II
    By azza in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 07:33
  2. Busunge!!!
    By azza in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 13:04
  3. Busunge!
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-28, 20:37
  4. Jag har en busunge!
    By Kickan med A&A in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 08:13
  5. Busunge!!!
    By imarta in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-03-20, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar