CIPRAMIL/CITALOPRAM fråga
Känsliga snack
  1. anoo
    #1

    CIPRAMIL/CITALOPRAM fråga

    Någon som käkar detta preparat? Hur har ni mått? Fick ni några biverkningar i början? berätta.
    Jag har nu testat flera olika mediciner men fått av bryta pga hemska biverkningar...hoppas nu på detta piller....
    Gråter
  2. 1
    CIPRAMIL/CITALOPRAM fråga Någon som käkar detta preparat? Hur har ni mått? Fick ni några biverkningar i början? berätta.
    Jag har nu testat flera olika mediciner men fått av bryta pga hemska biverkningar...hoppas nu på detta piller....
    Gråter
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Tyvärr så fungerade inte citalopramen på mig. Men det är ju så, ibland får man prova flera.
    Jag är inne på min 3:e medicin, Efexor och den har hjälpt mig mycket.
    Skall hålla tummar och tår att den fungerar på dig, förstår att det är väldigt jobbigt för dig!
    kram
  4. 2
    Tyvärr så fungerade inte citalopramen på mig. Men det är ju så, ibland får man prova flera.
    Jag är inne på min 3:e medicin, Efexor och den har hjälpt mig mycket.
    Skall hålla tummar och tår att den fungerar på dig, förstår att det är väldigt jobbigt för dig!
    kram
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Åt Citalopram...

    men tyvärr fungerade det inte alls för mig...

    Fick massa biverkningar i början, som ångest, illamående och smakförändringar. Blev väldigt "dämpad" av den med och satt mest och stirrade...

    Hoppas den funkar bättre för dig och att du snart mår bättre!
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  6. 3
    Åt Citalopram... men tyvärr fungerade det inte alls för mig...

    Fick massa biverkningar i början, som ångest, illamående och smakförändringar. Blev väldigt "dämpad" av den med och satt mest och stirrade...

    Hoppas den funkar bättre för dig och att du snart mår bättre!
  7. Anonym
    #4
    Jag äter citalopram och har gjort det ett bra tag. Jag tillhör den skara som inte drabbats av biverkningar och dessutom har de hjälpt mig väldigt bra. Vi är alla olika individer och reagerar olika, det finns massor av olika antidepressiva medel och jag är övertygad att det finns ett som passar dig med, det gäller bara att hitta det och när man väl gör det är det värt besväret!

    Kram till dig!
  8. 4
    Jag äter citalopram och har gjort det ett bra tag. Jag tillhör den skara som inte drabbats av biverkningar och dessutom har de hjälpt mig väldigt bra. Vi är alla olika individer och reagerar olika, det finns massor av olika antidepressiva medel och jag är övertygad att det finns ett som passar dig med, det gäller bara att hitta det och när man väl gör det är det värt besväret!

    Kram till dig!

Liknande trådar

  1. Citalopram/Cipramil?
    By Panica in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-18, 09:55
  2. Ni som äter citalopram/cipramil?
    By selene in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-23, 07:51
  3. Cipramil/citalopram
    By Rorie in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 17:07
  4. Cipramil/Citalopram då gravid?
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 16:24
  5. Fråga ang Citalopram
    By Mvh Q in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 21:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar