Kos i augusti?
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Kos i augusti?

    Ngn som kan säga om det är för varmt att åka till grekland, Kos i mitten av augusti med barn?
    Vi har bokat en så prisvärd resa och ser frm mot att komma iväg en vecka men så kom jag på. värmen. Är det helt galet tänkt?!
  2. 1
    Kos i augusti? Ngn som kan säga om det är för varmt att åka till grekland, Kos i mitten av augusti med barn?
    Vi har bokat en så prisvärd resa och ser frm mot att komma iväg en vecka men så kom jag på. värmen. Är det helt galet tänkt?!
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Nja, i mitten av Augusti är det riktigt hett i Grekland, värsta tiden, men jag är inget bra föredöme, för jag har dragit mina barn från de var riktigt små till Grekland i Juli-Augusti, utan probelm. Det är vätska, solkräm osv som gäller. För små barn även skugga.
  4. 2
    Nja, i mitten av Augusti är det riktigt hett i Grekland, värsta tiden, men jag är inget bra föredöme, för jag har dragit mina barn från de var riktigt små till Grekland i Juli-Augusti, utan probelm. Det är vätska, solkräm osv som gäller. För små barn även skugga.
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Det är riktigt hett men inte outhärdligt. Tänk dig en värmebölja här hemma med temperaturer runt 35 grader så vet du. Som sagt, mycket dricka, solskyddskräm och skugga så klarar man sig. Var hittar man en så prisvärd resa?
  6. 3
    Det är riktigt hett men inte outhärdligt. Tänk dig en värmebölja här hemma med temperaturer runt 35 grader så vet du. Som sagt, mycket dricka, solskyddskräm och skugga så klarar man sig. Var hittar man en så prisvärd resa?
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Tack för svar!
    Jo det är lite så vi tänkte också, att man så klart ser till att barnen inte får det jobbigt. Det kan ju bara svinvarmt här med och vi ligger då inte vid havet som oftast brukar svalka med bris och vatten.

    Vi bokade en all inclusive en v och fick ge drygt 18 000 för det. Nu blir jag så osäker om det var med apollo eller fritdsresor, skulle tro att det är det sista.

    Tack så mkt för svar!

    V åker nog trots värmen
  8. 4
    Tack för svar!
    Jo det är lite så vi tänkte också, att man så klart ser till att barnen inte får det jobbigt. Det kan ju bara svinvarmt här med och vi ligger då inte vid havet som oftast brukar svalka med bris och vatten.

    Vi bokade en all inclusive en v och fick ge drygt 18 000 för det. Nu blir jag så osäker om det var med apollo eller fritdsresor, skulle tro att det är det sista.

    Tack så mkt för svar!

    V åker nog trots värmen
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5
    Ja me visst, man får se till att vara uppmärksam. Två v i höstas var vi borta i värmen och lilltjejen kom hem med liiiiiiite solbränna på benen och underarmarna. Sonen var ju så klart jätte brun ( 4 år) men vi var stolta som attan att vi lyckades hålla den superaktiva 1.3 åringen så skyddad från solen ändå.

    Tack för svar!

    Vi kommer att åka ser det ut som. Det kan ju trots allt vara lika vamt här uppe!
  10. 5
    Ja me visst, man får se till att vara uppmärksam. Två v i höstas var vi borta i värmen och lilltjejen kom hem med liiiiiiite solbränna på benen och underarmarna. Sonen var ju så klart jätte brun ( 4 år) men vi var stolta som attan att vi lyckades hålla den superaktiva 1.3 åringen så skyddad från solen ändå.

    Tack för svar!

    Vi kommer att åka ser det ut som. Det kan ju trots allt vara lika vamt här uppe!

Liknande trådar

  1. Bf Augusti 10
    By Cjssyskon in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 22:53
  2. ***BIM AUGUSTI***
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 12:55
  3. ***BIM AUGUSTI***
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 09:08
  4. BIM augusti
    By Majz in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 11:54
  5. Augusti 02?
    By AnKar in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar