Någon mer kvar...
_0702 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Någon mer kvar...

    Undrar hur många vi är kvar nu som går och väntar??
    Känns som om det aldrig kommer att komma någon bebbe till världen
    H*n behöver nog bara lite tid på sig, är ju faktiskt ganska kallt och snöigt ute...

    //Sabina v. 40+1
  2. 1
    Någon mer kvar... Undrar hur många vi är kvar nu som går och väntar??
    Känns som om det aldrig kommer att komma någon bebbe till världen
    H*n behöver nog bara lite tid på sig, är ju faktiskt ganska kallt och snöigt ute...

    //Sabina v. 40+1
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Fortfarande kvar...

    ...som jag skev igår. Tror min väntan blir lång, känner absolut ingenting som kan få kallas sammandragningar...
    Vi får hålla ångan uppe vi som fortfarande väntar! Lycka till och kram!

    Linda v39+1
    Linda (*L*) med Isabella-03, Samuel-07 och bf 31/10-11
  4. 2
    Fortfarande kvar... ...som jag skev igår. Tror min väntan blir lång, känner absolut ingenting som kan få kallas sammandragningar...
    Vi får hålla ångan uppe vi som fortfarande väntar! Lycka till och kram!

    Linda v39+1
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    NOg är jag kvar alltid!!!
    Jag som var så säker på att h*n skulle ha bråttom ut.
    Men det är nog varmt och bra här inne i magen och idag känns det rätt ok att bebben är kvar där några dagar till.
    Ev ska maken åka 30 mil upp till Stockholm i morgon för att köpa ny bil.
    Och då ska ni väl se att det sätter igång med full kraft...
  6. 3
    NOg är jag kvar alltid!!!
    Jag som var så säker på att h*n skulle ha bråttom ut.
    Men det är nog varmt och bra här inne i magen och idag känns det rätt ok att bebben är kvar där några dagar till.
    Ev ska maken åka 30 mil upp till Stockholm i morgon för att köpa ny bil.
    Och då ska ni väl se att det sätter igång med full kraft...
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Hej vännen!
    Jag tror vi kommer få samtidigt!
    Känner det på mig på nått vis.
    I helgen skulle passa väldigt bra för oss för "mormor och morfar" tar med sig pojkarna till landet lördag - söndag.
    Hm, som om man fick bestämma...
  8. 4
    Hej vännen!
    Jag tror vi kommer få samtidigt!
    Känner det på mig på nått vis.
    I helgen skulle passa väldigt bra för oss för "mormor och morfar" tar med sig pojkarna till landet lördag - söndag.
    Hm, som om man fick bestämma...
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Jag är kvar förstås. Har ju inte BF förrän på onsdag men vill ha NU. Det är nästan 40C varmt här - i skuggan - och jag avundas ert vinterväder. Har också bokat flygbiljetter hem så nu får bebisen komma så att den hinner växa till sig lite innan flytten.
  10. 5
    Jag är kvar förstås. Har ju inte BF förrän på onsdag men vill ha NU. Det är nästan 40C varmt här - i skuggan - och jag avundas ert vinterväder. Har också bokat flygbiljetter hem så nu får bebisen komma så att den hinner växa till sig lite innan flytten.
  11. Medlem sedan
    Mar 2002
    #6

    Hehe!

    Ja helgen skulle verkligen vara perfekt för oss med!! Det underlättar så med barnvakt då:-) OM man nu fick bestämma som sagt var...
    Vad säger du om lördag då, den 24/2 blir väl en bra födelsedag!!?? Stor kram
    Linda (*L*) med Isabella-03, Samuel-07 och bf 31/10-11
  12. 6
    Hehe! Ja helgen skulle verkligen vara perfekt för oss med!! Det underlättar så med barnvakt då:-) OM man nu fick bestämma som sagt var...
    Vad säger du om lördag då, den 24/2 blir väl en bra födelsedag!!?? Stor kram
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    Jag är självklart kvar... *suck* Bebis vill tydligen inte komma ut... 39+1 idag så jag har inte ens plussat än och ändå känner jag bara UUUUT!!! Jaja, bara att bita ihop.. dom kommer när dom känner för det antar jag.. Kram
  14. 7
    Jag är självklart kvar... *suck* Bebis vill tydligen inte komma ut... 39+1 idag så jag har inte ens plussat än och ändå känner jag bara UUUUT!!! Jaja, bara att bita ihop.. dom kommer när dom känner för det antar jag.. Kram
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Jag är fortfarande kvar - på 40+4 och från och med i morgon så är det tangerat rekord från storebror... Det verkar som att den här bebisen är ute efter att få rekordet alldeles på egen hand!
  16. 8
    Jag är fortfarande kvar - på 40+4 och från och med i morgon så är det tangerat rekord från storebror... Det verkar som att den här bebisen är ute efter att få rekordet alldeles på egen hand!
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Jodå, här är det ju 5 dagar kvar till bf, får se om det håller. Jag skulle gärna vilja ha i februari men det kanske blir knappt.
    Maria med Ellen (0304) & Felix (0703)
  18. 9
    Jodå, här är det ju 5 dagar kvar till bf, får se om det håller. Jag skulle gärna vilja ha i februari men det kanske blir knappt.
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    Jag är kvar... lääänge känns det som. Är inställd på marskatt =). 39+1 idag.. hoppas hoppas att det händer nåt i helgen. Vem vet vi kanske ligger i rummen brevid varandra o gastar!

    Kram
  20. 10
    Jag är kvar... lääänge känns det som. Är inställd på marskatt =). 39+1 idag.. hoppas hoppas att det händer nåt i helgen. Vem vet vi kanske ligger i rummen brevid varandra o gastar!

    Kram
  21. Medlem sedan
    Jan 2007
    #11
    Givetvis så är jag fortfarande kvar 42+3.. Var på förlossningen för överburenhetskontroll nr2 hela förmiddagen. Känndes jätte bra att få vara där ock "känna på stämningen" lite. Bäbisen i magen mår jättebra och fostervattenmängden hade faktiskt ökat, inte konstigt att pyret inte känner någon brådska

    Händer inget innan helgen blir det förmodligen igångsättning på lördag.

    Många kramar!
  22. 11
    Givetvis så är jag fortfarande kvar 42+3.. Var på förlossningen för överburenhetskontroll nr2 hela förmiddagen. Känndes jätte bra att få vara där ock "känna på stämningen" lite. Bäbisen i magen mår jättebra och fostervattenmängden hade faktiskt ökat, inte konstigt att pyret inte känner någon brådska

    Händer inget innan helgen blir det förmodligen igångsättning på lördag.

    Många kramar!
  23. Medlem sedan
    Jun 2006
    #12
    Jo då, jag går också och väntar...
    Har gått och sagt att bebisen nog kommer på fredag - så vi får väll se om jag har rätt. Är 39+3 idag. Men det blir antagligen en marsbebis.
  24. 12
    Jo då, jag går också och väntar...
    Har gått och sagt att bebisen nog kommer på fredag - så vi får väll se om jag har rätt. Är 39+3 idag. Men det blir antagligen en marsbebis.

Liknande trådar

  1. Någon kvar?
    By Milla&Tilde in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-31, 12:21
  2. e här någon som e kvar
    By maddisen m 3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-23, 01:34
  3. Någon kvar?
    By Pia med Nea in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-16, 11:23
  4. Är det någon kvar här?
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-21, 22:57
  5. Någon rea kvar?
    By Pak in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 10:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar