Ventilerar en idé .......
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Ventilerar en idé .......

    Jag måste fråga er ang vårt hus bygge. På ovan våningen kommer vi alla att ha våra sovrum. På ena sidan kommer ett större + mindre sovrum vara. Andra sidan 2 lika stora rum. I mitten ett allrum till barnen.
    Vi ska ha det stora rummet.
    Först tänkte vi att Kian skulle få det mindre men nu till min idé....
    E får det lilla rummet. På andra sidan gör vi ena rummet till sov och mysrum till både M och K. I väggen som delar rummet sågar vi ut en runs stor cirkel, och så blir den sidan lekrummet. Då kan dom gå in och ut i cirkeln. Men kan dom båda dela lekrum el ska man göra varsitt rum till dom?

    Vad tror ni? Det kanske låter jätte tokigt men jag har sett det nånstans och det såg super coolt ut.
    Välkommen in till min blogg http://sandrasfamily.blogg.se
  2. 1
    Ventilerar en idé ....... Jag måste fråga er ang vårt hus bygge. På ovan våningen kommer vi alla att ha våra sovrum. På ena sidan kommer ett större + mindre sovrum vara. Andra sidan 2 lika stora rum. I mitten ett allrum till barnen.
    Vi ska ha det stora rummet.
    Först tänkte vi att Kian skulle få det mindre men nu till min idé....
    E får det lilla rummet. På andra sidan gör vi ena rummet till sov och mysrum till både M och K. I väggen som delar rummet sågar vi ut en runs stor cirkel, och så blir den sidan lekrummet. Då kan dom gå in och ut i cirkeln. Men kan dom båda dela lekrum el ska man göra varsitt rum till dom?

    Vad tror ni? Det kanske låter jätte tokigt men jag har sett det nånstans och det såg super coolt ut.
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Det beror på hur gamla M och K är? Men jag tycker idén är super! Här kommer det också bli ett lekrum och ett gemensamt sovrum till småkottarna (2 och 4 år). Fördelen är att man kan få ett lugnt sovrum och ett röjigt lekrum - som inte behöver städas varje kväll...

    Jag röstar för ett hål i väggen!
    Lycka till,
  4. 2
    Det beror på hur gamla M och K är? Men jag tycker idén är super! Här kommer det också bli ett lekrum och ett gemensamt sovrum till småkottarna (2 och 4 år). Fördelen är att man kan få ett lugnt sovrum och ett röjigt lekrum - som inte behöver städas varje kväll...

    Jag röstar för ett hål i väggen!
    Lycka till,
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    Det skiljer 4 år mellan barnen dock. Båda är killar födda 02 och 06.
  6. 3
    Det skiljer 4 år mellan barnen dock. Båda är killar födda 02 och 06.
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4

    då hade jag satsat på varsitt

    aovrum.
    Din -02'a är snart så stor att han behöver ett eget utrymme, med helat andra intressen än att kunna krypa emellan rummen tllsammans med lillebror.

    Så tänk några år framåt, säger jag!

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  8. 4
    då hade jag satsat på varsitt aovrum.
    Din -02'a är snart så stor att han behöver ett eget utrymme, med helat andra intressen än att kunna krypa emellan rummen tllsammans med lillebror.

    Så tänk några år framåt, säger jag!

Liknande trådar

  1. Ventilerar lite
    By Anonym in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-10, 09:21
  2. ventilerar...
    By Bexafin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-09, 13:41
  3. Ventilerar lite med er
    By Tweedy in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 10:35
  4. Ventilerar... (obs! Långt!)
    By Lillmysan in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 09:39
  5. ventilerar lite :(
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 21:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar