Bilar, bilar bilar!
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    Bilar, bilar bilar!

    Det är det enda Martin pratar om. Och nu pratar vi inte om bilar man leker med utan bilar filmen. Han fullkomligt älskar den. Allra bäst är när lastbilen håller på att somnar och gör grimarser. Sen vill han se om filmen. Om och om igen.
    Eurodisney i PAris har gjort en åkattrktion baserad på filmen bilar för de minsta, tror ni vi kommer få stå där med Martin de 4 dagarna vi är där? *L*
  2. 1
    Bilar, bilar bilar! Det är det enda Martin pratar om. Och nu pratar vi inte om bilar man leker med utan bilar filmen. Han fullkomligt älskar den. Allra bäst är när lastbilen håller på att somnar och gör grimarser. Sen vill han se om filmen. Om och om igen.
    Eurodisney i PAris har gjort en åkattrktion baserad på filmen bilar för de minsta, tror ni vi kommer få stå där med Martin de 4 dagarna vi är där? *L*
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2

    hehe

    Jasså en till fantast av Bilar. Oscar är inte så förjust som din lille men ahn gillar dom. Ja jag tror absolut att ni kommer få bosätta er vid den åkatraktionen. Spännande att försöka förklara at than måste vänta på sin tur. MEn det hör ju till.

    Härligt när de visar själva vad de gillar.
    -----------------------------
    ooOOoo Jessica stolt prinsmamma ooOOoo

    http://prinsmamma.blogg.se

    http://prinsmamma.bilddagboken.se (messa för lösen)
  4. 2
    hehe Jasså en till fantast av Bilar. Oscar är inte så förjust som din lille men ahn gillar dom. Ja jag tror absolut att ni kommer få bosätta er vid den åkatraktionen. Spännande att försöka förklara at than måste vänta på sin tur. MEn det hör ju till.

    Härligt när de visar själva vad de gillar.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Hanna gillar med den filmen
    ja storebror och storasyster med
    och mamma och pappa med för den delen.
  6. 3
    Hanna gillar med den filmen
    ja storebror och storasyster med
    och mamma och pappa med för den delen.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Den har vi inte sett, ett bra tips då alltså.
  8. 4
    Den har vi inte sett, ett bra tips då alltså.
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5
    ja, den filmen är ju jättebra! tycker jag iaf =P
    Bella tittar aldrig på film eller på tv men igår hade sambon köpt "på semester med timon och pumbaa" och då sprang Bella runt med de fodralet hela tiden och skulle titta på de =P men tv kollar hon aldrig på.
    hoppas ni får kul i paris =) jag skulle också gärna åka dit, speciellt till Eurodisney!
  10. 5
    ja, den filmen är ju jättebra! tycker jag iaf =P
    Bella tittar aldrig på film eller på tv men igår hade sambon köpt "på semester med timon och pumbaa" och då sprang Bella runt med de fodralet hela tiden och skulle titta på de =P men tv kollar hon aldrig på.
    hoppas ni får kul i paris =) jag skulle också gärna åka dit, speciellt till Eurodisney!
  11. Medlem sedan
    Jul 2002
    #6
    Jag tror det blir kul. Förhoppningsvis håller tonåringarna sams hela resan annars kan det bli lätt jobbigt, men de brukar kunna hålla sams bättre om de är hänvisade till varandra.
    Det går på en hel förmögenhet, men det känns bra att de stora barnen får komma dit när deras pappa lovat dem sen skilsmässan 1999 att de ska åka dit nästa sommar (varje år så blev det ännu en nästa sommar). Det lustiga är att han fortfarande inte frågat vart vi ska resa trots att vi fått lov att be honom skriva på passpapprena.
  12. 6
    Jag tror det blir kul. Förhoppningsvis håller tonåringarna sams hela resan annars kan det bli lätt jobbigt, men de brukar kunna hålla sams bättre om de är hänvisade till varandra.
    Det går på en hel förmögenhet, men det känns bra att de stora barnen får komma dit när deras pappa lovat dem sen skilsmässan 1999 att de ska åka dit nästa sommar (varje år så blev det ännu en nästa sommar). Det lustiga är att han fortfarande inte frågat vart vi ska resa trots att vi fått lov att be honom skriva på passpapprena.
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Man kanske ska köpa sig en bra fällstol därnere alltså så man har egen sittplats i kön. *L*
    Tänkte att han får en bilar t-shirt och även blixten mcqueen som leksak. Det borde hålla honom nöjd ett tag. *L*
  14. 7
    Man kanske ska köpa sig en bra fällstol därnere alltså så man har egen sittplats i kön. *L*
    Tänkte att han får en bilar t-shirt och även blixten mcqueen som leksak. Det borde hålla honom nöjd ett tag. *L*
  15. Medlem sedan
    Jul 2002
    #8
    Det är bra. Martin vill se avsnittet när Mac håller påa tt somna om och om igen.
    Dagbarnen (de som inte sov) fick se lite film idag och Martin hoppar upp i soffan och börjar prata bilar. Han förväntade sig bilar hela filmen och blev mäkta besviken när vi såg på andra sidan häcken istället.
  16. 8
    Det är bra. Martin vill se avsnittet när Mac håller påa tt somna om och om igen.
    Dagbarnen (de som inte sov) fick se lite film idag och Martin hoppar upp i soffan och börjar prata bilar. Han förväntade sig bilar hela filmen och blev mäkta besviken när vi såg på andra sidan häcken istället.
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Den verkar attrahera alla åldrar faktiskt.
  18. 9
    Den verkar attrahera alla åldrar faktiskt.

Liknande trådar

  1. Hur gör ni med två bilar?
    By Vicki Vick in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 10:26
  2. På tal om Bilar...!!!
    By 76:an in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 19:58
  3. Bilar...
    By Christopher in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-18, 13:52
  4. Ang. bilar..
    By famke in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 19:02
  5. OT . Om bilar.
    By Sussisnus in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 21:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar