Biopremiär
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1998
    #1

    Biopremiär

    Nu har jag precis varit på bio med Fabian. Hans premiär om vi inte räknar med de gångerna när han som bebis fick följa med mig eller pappa och syrran på dagisbio. Lilla spöket Laban tittade vi på. Han var mycket nöjd! Och spänd innan de tbörjade. Svårt att förstå det där med bio. Var är TV:n? var den stora frågan innan det kom igång. Han kan tänka sig att gå fler gånger men då vill han se Aristocats som är absoluta favoritfilmen.
  2. 1
    Biopremiär Nu har jag precis varit på bio med Fabian. Hans premiär om vi inte räknar med de gångerna när han som bebis fick följa med mig eller pappa och syrran på dagisbio. Lilla spöket Laban tittade vi på. Han var mycket nöjd! Och spänd innan de tbörjade. Svårt att förstå det där med bio. Var är TV:n? var den stora frågan innan det kom igång. Han kan tänka sig att gå fler gånger men då vill han se Aristocats som är absoluta favoritfilmen.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Vi var oxå på Spöket Laban för några veckor sen. Jättespännande och nu tjatar han om att gå igen... Kul Extra kul tycker jag attt göra nåt själv med store kilen när lillebror tar mycket av min tid annars.
  4. 2
    Vi var oxå på Spöket Laban för några veckor sen. Jättespännande och nu tjatar han om att gå igen... Kul Extra kul tycker jag attt göra nåt själv med store kilen när lillebror tar mycket av min tid annars.

Liknande trådar

  1. Biopremiär
    By Zarios in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-19, 21:36
  2. Biopremiär...
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 20:59
  3. Biopremiär idag
    By runa in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 18:47
  4. Biopremiär
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 08:29
  5. Biopremiär
    By -Selma- in forum _0307 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar