Sälja pop set!
Småbarn
  1. Prisfråga?
    #1

    Sälja pop set!

    Har en tjej jag brukar prata med på telefon. Nu sa hon att hon ville köpa mitt po.p vårset som jag tänkte lägga ut på tradera. Vad kan man begära då för:

    Turkos skaljacka i strl92
    Windstoppern turkos 92
    matchande mössa + tumvantar + snusnäsduk
    Ev. den marinblåa byxan till, eller om jag behåller den....

    Allt är i nyskick, det enda som syns att det är använt är väl vantarna som är något noppiga.
  2. 1
    Sälja pop set! Har en tjej jag brukar prata med på telefon. Nu sa hon att hon ville köpa mitt po.p vårset som jag tänkte lägga ut på tradera. Vad kan man begära då för:

    Turkos skaljacka i strl92
    Windstoppern turkos 92
    matchande mössa + tumvantar + snusnäsduk
    Ev. den marinblåa byxan till, eller om jag behåller den....

    Allt är i nyskick, det enda som syns att det är använt är väl vantarna som är något noppiga.
  3. Prisfråga?
    #2
    Förtydligande......

    Har en tjej lät kanske lite konstigt :-) Alltså vi pratar med varandra över telefon sen hon ringde på en annons åt mig, sen har vi fortsatt att höras av...
  4. 2
    Förtydligande......

    Har en tjej lät kanske lite konstigt :-) Alltså vi pratar med varandra över telefon sen hon ringde på en annons åt mig, sen har vi fortsatt att höras av...
  5. Anonym just nu
    #3
    Hon kan ju buda på Tradera. Då får DU garanterat mest för det! JAg har sålt mitt på Tradera (från 2006) och fick mycket mer än jag trodde!
  6. 3
    Hon kan ju buda på Tradera. Då får DU garanterat mest för det! JAg har sålt mitt på Tradera (från 2006) och fick mycket mer än jag trodde!
  7. Prisfråga?
    #4
    Mmmm, men då kanske hon blir sur. Vad kan man få för det på Tradera då tro? Det är från 2005. Ska man sälja det i delar? Vad blir kostnaden för en sådan auktion ungefär?
  8. 4
    Mmmm, men då kanske hon blir sur. Vad kan man få för det på Tradera då tro? Det är från 2005. Ska man sälja det i delar? Vad blir kostnaden för en sådan auktion ungefär?
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    På tradera skulle jag tippa att du får runmt 350-400 kr för jackan, 250 kr för fleecen och 250-300 kr för byxorna. Ungefär, om det är i fint skick.
    Det kostar dig inte särskilt mycket, en avgift för att lägga ut det, en provisionsavgift när et sedan sålts. Kolla på www.tradera.com under hjälp (tror jag det var), där finns det uppgiftreom traderas avgifter. Klart lönande är det iaf, de går ju hur bra som helst. Så personligen skulle jag vara egoist och sälja det där.
  10. 5
    På tradera skulle jag tippa att du får runmt 350-400 kr för jackan, 250 kr för fleecen och 250-300 kr för byxorna. Ungefär, om det är i fint skick.
    Det kostar dig inte särskilt mycket, en avgift för att lägga ut det, en provisionsavgift när et sedan sålts. Kolla på www.tradera.com under hjälp (tror jag det var), där finns det uppgiftreom traderas avgifter. Klart lönande är det iaf, de går ju hur bra som helst. Så personligen skulle jag vara egoist och sälja det där.
  11. Anonym just nu
    #6
    Sur...ja kanske, men det är ju ingen välgörenhet du bedriver, eller hur;-)
  12. 6
    Sur...ja kanske, men det är ju ingen välgörenhet du bedriver, eller hur;-)
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    Jag sålde nyligen jacka byxa windstopper mössa vantar i stl 86 för detta fick jag över 1000:- på tradera. Så mitt tips är tradera.
  14. 7
    Jag sålde nyligen jacka byxa windstopper mössa vantar i stl 86 för detta fick jag över 1000:- på tradera. Så mitt tips är tradera.

Liknande trådar

  1. Får man sälja här?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 15:33
  2. Sälja bil?
    By *Spännande* in forum Bilsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 21:13
  3. För sent att sälja WS?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 14:28
  4. Sälja eller inte sälja?
    By Tess in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-17, 18:09
  5. Tid att sälja ett hus?
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 13:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar