Jag är så sjuk - blää
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Jag är så sjuk - blää

    Har drabbats av nått virus eller halsfluss- Hur som helst hög feber, öronen spränger och jag knappt svälja. Det gör skitont! På VC var det fullt så dit får jag inte komma. Hoppas dom tar emot mig på distriktsläkarcentralen i kväll för jag mår vidrigt !

    Usch ville bara gnälla av mig lite. Hoppas allt är bra med er andra kram!
  2. 1
    Jag är så sjuk - blää Har drabbats av nått virus eller halsfluss- Hur som helst hög feber, öronen spränger och jag knappt svälja. Det gör skitont! På VC var det fullt så dit får jag inte komma. Hoppas dom tar emot mig på distriktsläkarcentralen i kväll för jag mår vidrigt !

    Usch ville bara gnälla av mig lite. Hoppas allt är bra med er andra kram!
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2

    Stackars dig!

    Fy vad jobbigt! Att ha ont i öronen och halsen är verkligen ingen hit. Och vårdcentraler kräks jag på - aldrig får man komma någonstans Hoppas du blir ompysslad till kvällen iallafall!
  4. 2
    Stackars dig! Fy vad jobbigt! Att ha ont i öronen och halsen är verkligen ingen hit. Och vårdcentraler kräks jag på - aldrig får man komma någonstans Hoppas du blir ompysslad till kvällen iallafall!
  5. Sofia m 2 o Adam
    #3
    Usch! Har precis haft något liknande och det var fruktansvärt! Hoppas att du kryar på dig snart!
  6. 3
    Usch! Har precis haft något liknande och det var fruktansvärt! Hoppas att du kryar på dig snart!
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Usch ja

    Det är så trist när man inte kan få hjälp. Var nere på jourmottagningen igår kväll och fick konctaterat halsfluss så nu knaprar jag pencillin.

    Tack för din omtanke!
  8. 4
    Usch ja Det är så trist när man inte kan få hjälp. Var nere på jourmottagningen igår kväll och fick konctaterat halsfluss så nu knaprar jag pencillin.

    Tack för din omtanke!
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5

    Ja fy

    Visst blir man helt eländig och totaldäckad?

    Tack för din omtanke
  10. 5
    Ja fy Visst blir man helt eländig och totaldäckad?

    Tack för din omtanke

Liknande trådar

  1. Blää
    By **Emilia** in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-10-13, 18:36
  2. Sjuk sjuk sjuk men vänder snart....
    By Pyretopolarn in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-26, 19:48
  3. blää för att va sjuk:(
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 09:03
  4. Bu och blää...
    By Lillmorran in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 07:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar