Ny ankomstgrupp
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Ny ankomstgrupp

    Nu har ankomstgrupp December kommit.....
    Vad fort det går för oss. Men nu vill vi ha vår eller hur?!

    Kram till er alla!
  2. 1
    Ny ankomstgrupp Nu har ankomstgrupp December kommit.....
    Vad fort det går för oss. Men nu vill vi ha vår eller hur?!

    Kram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    December

    Tänk vad fort det går! Vår Wilmer blir 5 i december, och det är en lite speciell månad för oss.
  4. 2
    December

    Tänk vad fort det går! Vår Wilmer blir 5 i december, och det är en lite speciell månad för oss.
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Oj,den gruppen har jag tillhört tre gånger,känns nästan lite konstigt att tillhöra en sommargrupp igen,det var ett tag sen
  6. 3
    Oj,den gruppen har jag tillhört tre gånger,känns nästan lite konstigt att tillhöra en sommargrupp igen,det var ett tag sen
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Precis så känner jag med!! Har en född i oktober och 2 i december och nu sommarbarn hur gör man? ;-)
  8. 4
    Precis så känner jag med!! Har en född i oktober och 2 i december och nu sommarbarn hur gör man? ;-)
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5
    Hahaha jag såg det innan idag och var bara tvungen att påpeka för redax att dom skrivit fel dom skev ju för er som väntar tillökning i januari -08 :-D
  10. 5
    Hahaha jag såg det innan idag och var bara tvungen att påpeka för redax att dom skrivit fel dom skev ju för er som väntar tillökning i januari -08 :-D
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Det börjar gå fort nu! Det är fånigt, men det känns verkligen kul varje gång vi hamnar ett steg längre upp bland ankomstgrupperna. Lite vår, och sen är vi nästan i mål!
  12. 6
    Det börjar gå fort nu! Det är fånigt, men det känns verkligen kul varje gång vi hamnar ett steg längre upp bland ankomstgrupperna. Lite vår, och sen är vi nästan i mål!
  13. Medlem sedan
    Apr 2004
    #7
    Sist var..augusti 1999!,fick ju en bebis i april ifjol,men innan dess fick jag tre decemberbarn på rakenÄr lite lättad att det inte blev december igen faktiskt,det är många födelsedagar runt jul
  14. 7
    Sist var..augusti 1999!,fick ju en bebis i april ifjol,men innan dess fick jag tre decemberbarn på rakenÄr lite lättad att det inte blev december igen faktiskt,det är många födelsedagar runt jul
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8
    Kan bara hålla med, det blir rätt dyrt runt jul numera, 2 födelsedagar (och man vill ju inte att dom ska få mindre eller bli sämre firade bara för att dom är födda nära jul) å sen julen och så nyår på det.
    Men jag måste erkänna att jag blev lite smått chockad att jag blev gravid nu när jag blev det. Med 3 barn som blev till februari-mars så trodde jag att jag inte kunde bli gravid någon annan gång än på våren. Men det kunde jag tydligen :-)
  16. 8
    Kan bara hålla med, det blir rätt dyrt runt jul numera, 2 födelsedagar (och man vill ju inte att dom ska få mindre eller bli sämre firade bara för att dom är födda nära jul) å sen julen och så nyår på det.
    Men jag måste erkänna att jag blev lite smått chockad att jag blev gravid nu när jag blev det. Med 3 barn som blev till februari-mars så trodde jag att jag inte kunde bli gravid någon annan gång än på våren. Men det kunde jag tydligen :-)

Liknande trådar

  1. en ny ankomstgrupp
    By vera väntar trean in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-04, 10:52
  2. Ny ankomstgrupp
    By Ecorelle in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 18:34
  3. ny ankomstgrupp
    By sessa79 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 09:01
  4. Ankomstgrupp..
    By 4an på väg. in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 14:03
  5. Var är vår ankomstgrupp????
    By poornaa in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar