Hej!
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Hej!

    Och GRATTIS till alla nyblivna 1-åringar!!!

    Här hemma är det full fart. Wilma har precis börjat ta sin första stapplande steg, så snart blir det nog lättare för henne att hänga med syrran Tror att hon ser fram emot det!

    Jag själv bestämde mig i januari för att ta tag i de sista graviditetskilona. Så med nya matvanor och träning har jag lyckats gå ner 5,5 kg på 7 veckor. Har nu bara 0,5 kg kvar till målvikten. Eller rättare sagt, kvar till det målet jag satte från början. Nu när det går så pass bra kan jag tänka mig att gå ner något kilo till Känns väldigt skönt att göra något för sig själv som omväxling. Och lite extra motiverad blir man ju med tanke på att vi gifter oss i april

    Det var lite om oss!

    Kram på er allihop!
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  2. 1
    Hej! Och GRATTIS till alla nyblivna 1-åringar!!!

    Här hemma är det full fart. Wilma har precis börjat ta sin första stapplande steg, så snart blir det nog lättare för henne att hänga med syrran Tror att hon ser fram emot det!

    Jag själv bestämde mig i januari för att ta tag i de sista graviditetskilona. Så med nya matvanor och träning har jag lyckats gå ner 5,5 kg på 7 veckor. Har nu bara 0,5 kg kvar till målvikten. Eller rättare sagt, kvar till det målet jag satte från början. Nu när det går så pass bra kan jag tänka mig att gå ner något kilo till Känns väldigt skönt att göra något för sig själv som omväxling. Och lite extra motiverad blir man ju med tanke på att vi gifter oss i april

    Det var lite om oss!

    Kram på er allihop!
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2

    Hej!

    Gulligt att hon börjat gå! Julia hasar mest fortfarande omkring och går ut med möbler. Men har tagit : tada ETT steg ensam utan att hålla i något!

    Härligt med träningen. Och att du når de resultat du vill

    Ha de bra!
  4. 2
    Hej! Gulligt att hon börjat gå! Julia hasar mest fortfarande omkring och går ut med möbler. Men har tagit : tada ETT steg ensam utan att hålla i något!

    Härligt med träningen. Och att du når de resultat du vill

    Ha de bra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar