Aptit.
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Aptit.

    Min aptit har gått ner och gömt sig i sanden, får inte i mig nått mer än vätska numera. Frukost är inte att tala om, har provat det mesta nu men allt bara växer i munnen. Jag älskar ju mat!! Men nä. Går upp med sambon om morgonen men kan inte äta förrens många timmar senare, inte ens ett glas yoggi går ner. så vi 12-13 tiden kan jag äta, men då har jag varit uppe 6-7 timmar, sen äter jag lite middag när sambon kommer hem, det är vad jag får i mig... Stackars bebis, hoppas han får i sig nått där inne. Får snacka med BM i morgon,inte för hon kan få i mig mat, men kanske kan lugna mig om att bebis inte svälter där inne!

    Första morgonen utan min vovve oxå, igår fick hon somna in.. Allt gick bra och hon verkade veta vad som skulle hända.. Sov gottit min lilla flicka.......
    Shawn Född 981226 Zion Född 070331
  2. 1
    Aptit. Min aptit har gått ner och gömt sig i sanden, får inte i mig nått mer än vätska numera. Frukost är inte att tala om, har provat det mesta nu men allt bara växer i munnen. Jag älskar ju mat!! Men nä. Går upp med sambon om morgonen men kan inte äta förrens många timmar senare, inte ens ett glas yoggi går ner. så vi 12-13 tiden kan jag äta, men då har jag varit uppe 6-7 timmar, sen äter jag lite middag när sambon kommer hem, det är vad jag får i mig... Stackars bebis, hoppas han får i sig nått där inne. Får snacka med BM i morgon,inte för hon kan få i mig mat, men kanske kan lugna mig om att bebis inte svälter där inne!

    Första morgonen utan min vovve oxå, igår fick hon somna in.. Allt gick bra och hon verkade veta vad som skulle hända.. Sov gottit min lilla flicka.......
  3. Malla
    #2

    Bebisen tar

    vad den behöver så det är du som blir utan...Du tror inte att du skulle kunna portionera ut frukosten och ta lite i taget? Tänk på att det du får i dig är nyttigt så ska nog både du och bebisen klara av den förhoppningsvis tillfälliga aptitsvackan.
  4. 2
    Bebisen tar vad den behöver så det är du som blir utan...Du tror inte att du skulle kunna portionera ut frukosten och ta lite i taget? Tänk på att det du får i dig är nyttigt så ska nog både du och bebisen klara av den förhoppningsvis tillfälliga aptitsvackan.
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Kan du testa med juice, smoothie, saft, te med honung, drickyoghurt? Jag har också haft superdålig aptit men det beror för min del på att jag varit/är jätteförkyld och sjuk. För mig funkade det bäst med flytande saker med fruktsmak.
  6. 3
    Kan du testa med juice, smoothie, saft, te med honung, drickyoghurt? Jag har också haft superdålig aptit men det beror för min del på att jag varit/är jätteförkyld och sjuk. För mig funkade det bäst med flytande saker med fruktsmak.
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    ..hej du bebis svälter inte den tar av dig så länge du finns om man kan säga så.. din aptitlöshet kan ju faktiskt ha något att göra med din sorg.. kram på dig o mycket kärlek..
  8. 4
    ..hej du bebis svälter inte den tar av dig så länge du finns om man kan säga så.. din aptitlöshet kan ju faktiskt ha något att göra med din sorg.. kram på dig o mycket kärlek..
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Jag tror som linolja att du bär på lite sorg.
    Bebben klarar sig.
    kram.
  10. 5
    Jag tror som linolja att du bär på lite sorg.
    Bebben klarar sig.
    kram.

Liknande trådar

  1. Jag har aptit!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-12, 20:21
  2. Aptit! Jag har aptit!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-14, 17:48
  3. aptit
    By HeLenAoMagnus in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-05, 17:06
  4. Aptit
    By Miss-p in forum _0807 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 07:40
  5. God aptit
    By cecilianig in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-22, 20:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar