Måste få tala om
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Måste få tala om

    vad min 9-åring sa i lördags. Han låg bakom mig i soffan och tittade på Melodifestivalen, då klappar han mig på magen och säger: Vet du mamma, jag skulle vilja ha en lilla syster eller lillebror till. Kändes så skönt för mig. Har varit lite orolig för vad han kommer tycka om att få bli storebror igen. Nu längtar jag tills de första oroliga 12 v har gått så vi kan tala om för honom att han ska få bli storebror igen.
  2. 1
    Måste få tala om vad min 9-åring sa i lördags. Han låg bakom mig i soffan och tittade på Melodifestivalen, då klappar han mig på magen och säger: Vet du mamma, jag skulle vilja ha en lilla syster eller lillebror till. Kändes så skönt för mig. Har varit lite orolig för vad han kommer tycka om att få bli storebror igen. Nu längtar jag tills de första oroliga 12 v har gått så vi kan tala om för honom att han ska få bli storebror igen.
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Så gulligt av honom! Jag längtar också till dess att jag ska berätta, min 3-åring har frågat om lillebror eller lillasyster i ett års tid så han blir nog glad.

    Kram E
  4. 2
    Så gulligt av honom! Jag längtar också till dess att jag ska berätta, min 3-åring har frågat om lillebror eller lillasyster i ett års tid så han blir nog glad.

    Kram E
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Va härligt att få en sån kommentar. Ser framemot att få berätta för dottern 4 1/2 år snart. Hon ska bli storasyster 2 gånger detta år. Hennes pappa o nya får i juni så de blir mycket för henne.
  6. 3
    Va härligt att få en sån kommentar. Ser framemot att få berätta för dottern 4 1/2 år snart. Hon ska bli storasyster 2 gånger detta år. Hennes pappa o nya får i juni så de blir mycket för henne.

Liknande trådar

  1. Måste bara tala om
    By AnKar01 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-01-15, 11:54
  2. måste bara få tala om,!!
    By sussi57 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-13, 11:46
  3. måste ju tala om !
    By Fläderblomma in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-29, 14:40
  4. Nu måste jag tala lite för
    By pbsthlm in forum Ordet är fritt
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 13:49
  5. Måste få tala om
    By Kickan med A&A in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-28, 08:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar