Fånigt jag vet :)
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Fånigt jag vet :)

    Hade ju pos ÄL-test fredag-lördag och igår samt inatt har det dragit väldigt runt båda äggstockarna och i den regionen. Har även kännt mig så glad! Det känns som att jag kommer bli gravid denna gång! Jag säger ju det, FÅNIGT! Varför skulle det lyckas denna gång? Men det är alltid skönt att känna sig glad

    Att jag känner mig så glad kan ju också vara att vi pratar mer med varandra om vår kommande 3:a härhemma. Ev ska jag kontakta en privat IVF om det inte blivit något framåt maj, så får vi kanske komma efter sommaruppehållet, cirka i augusti.

    Nåväl, slutsvamlat från mig.
    Kram Älvan
  2. 1
    Fånigt jag vet :) Hade ju pos ÄL-test fredag-lördag och igår samt inatt har det dragit väldigt runt båda äggstockarna och i den regionen. Har även kännt mig så glad! Det känns som att jag kommer bli gravid denna gång! Jag säger ju det, FÅNIGT! Varför skulle det lyckas denna gång? Men det är alltid skönt att känna sig glad

    Att jag känner mig så glad kan ju också vara att vi pratar mer med varandra om vår kommande 3:a härhemma. Ev ska jag kontakta en privat IVF om det inte blivit något framåt maj, så får vi kanske komma efter sommaruppehållet, cirka i augusti.

    Nåväl, slutsvamlat från mig.
    Kram Älvan
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Åh!

    Alltid härligt att vara glad! Hoppas att din känsla stämmer och att IVF inte ska behövas...
    Kram!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Åh! Alltid härligt att vara glad! Hoppas att din känsla stämmer och att IVF inte ska behövas...
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    VAD KUL!
    Hoppas nu att din känsla stämmer , så att ni snart får testa positivt.
    Hur som haver, är det ju alltid skönt när humöret får vara på topp.
    Vore roligt om di känsla stämmer. För nu behöver vi verkligen några plussare här.
    Tycker de var länge sedan.

    *kram*
  6. 3
    VAD KUL!
    Hoppas nu att din känsla stämmer , så att ni snart får testa positivt.
    Hur som haver, är det ju alltid skönt när humöret får vara på topp.
    Vore roligt om di känsla stämmer. För nu behöver vi verkligen några plussare här.
    Tycker de var länge sedan.

    *kram*
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Passa på att njuta av att känna dig glad! Det är klart du ska bli gravid nu! Jag håller då tummarna för dig att du slipper IVF. Kram själv!
  8. 4
    Passa på att njuta av att känna dig glad! Det är klart du ska bli gravid nu! Jag håller då tummarna för dig att du slipper IVF. Kram själv!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Goa tjejer! Visst är det som ni säger, det är bara att njuta när man mår bra Vi får väl se hur jag känner mig om ett par dagar, men oh vad jag hoppas!

    Kram Älvan
  10. 5
    Goa tjejer! Visst är det som ni säger, det är bara att njuta när man mår bra Vi får väl se hur jag känner mig om ett par dagar, men oh vad jag hoppas!

    Kram Älvan

Liknande trådar

  1. Så fånigt!
    By MaryT* in forum Ordet är fritt
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2012-04-17, 11:42
  2. Vad fånigt
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 21:29
  3. Är det fånigt?
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 14:06
  4. Gud så fånigt!
    By Klaudia 3barnsmor in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 16:56
  5. Är det fånigt...
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 10:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar