**STORFOTOTRÄFFEN**
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    **STORFOTOTRÄFFEN**

    Hej

    Nu är datumet spikat den 16-17 juni.
    Platsen är inte hemma hos mig ute på en liten udde/ö i skärgården dit bussar går nära. Innan jag bokar ett helt hus som har avbokningsavgift på 1000:- så vill jag kolla intresse hur många som vill bo där?
    Det kostar för ETT HELT HUS 2380:- då är det 12 sängplatser.
    Idylliskt och mysigt.Fotograferingen sker där. Notholmen heter stället, i Tyresö Slottspark.
    http://www.lillatyreso.se/

    Vad tycker ni? Ska jag våga boka?
    Det blir 200:- per person.

    Vi grillar och träffas och äter på Notholmen, och är i huset om det regnar eller i cafetierian som ligger där.

    Ååhhh vad det börjar bli verklighet! Najs!
    "Ont om tid finns det gott om"
    ______________________________ __________
    Jenny med Matilda 20/3-99 och Adam 13/5 -06

    www.slottstudion.se
    www.do4u.se

    Mina företag och kontakt uppgifter
  2. 1
    **STORFOTOTRÄFFEN** Hej

    Nu är datumet spikat den 16-17 juni.
    Platsen är inte hemma hos mig ute på en liten udde/ö i skärgården dit bussar går nära. Innan jag bokar ett helt hus som har avbokningsavgift på 1000:- så vill jag kolla intresse hur många som vill bo där?
    Det kostar för ETT HELT HUS 2380:- då är det 12 sängplatser.
    Idylliskt och mysigt.Fotograferingen sker där. Notholmen heter stället, i Tyresö Slottspark.
    http://www.lillatyreso.se/

    Vad tycker ni? Ska jag våga boka?
    Det blir 200:- per person.

    Vi grillar och träffas och äter på Notholmen, och är i huset om det regnar eller i cafetierian som ligger där.

    Ååhhh vad det börjar bli verklighet! Najs!
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Jag bor 5 minuters bilväg därifrån...Vi har också sängplatser i vårt lillhus och i huset om det behövs- Lite lägerkänsla och myshelg tillsammans!!
  4. 2
    Jag bor 5 minuters bilväg därifrån...Vi har också sängplatser i vårt lillhus och i huset om det behövs- Lite lägerkänsla och myshelg tillsammans!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    jag vill, jag vill men mycket hinner ju hända innan dess MEN jag åtar mig att fortfarande betala 200:- om vi skulle få förhinder eller ändra oss.
  6. 3
    jag vill, jag vill men mycket hinner ju hända innan dess MEN jag åtar mig att fortfarande betala 200:- om vi skulle få förhinder eller ändra oss.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    ånej... har precis fått en bröllopsinbjudan till den dagen... ha det så kul
  8. 4
    ånej... har precis fått en bröllopsinbjudan till den dagen... ha det så kul
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    vi blir två vuxa i så fall ifall inte nån annan norring vill samåka då får sambon stanna hemma
  10. 5
    vi blir två vuxa i så fall ifall inte nån annan norring vill samåka då får sambon stanna hemma
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6

    Respektive & syskon?

    Är det tänkt att respektive och syskon kan vara med också? så har vi gjort när vi har haft träffar med den andra ankomstgruppen och det har varit jättetrevligt.

    Jag tycker det låter jättetrevligt!

    Kram!
  12. 6
    Respektive & syskon? Är det tänkt att respektive och syskon kan vara med också? så har vi gjort när vi har haft träffar med den andra ankomstgruppen och det har varit jättetrevligt.

    Jag tycker det låter jättetrevligt!

    Kram!
  13. Medlem sedan
    Sep 2001
    #7
    Vi kommer men vi behöver inte bo där utan vi kommer över dagarna bara och sover sen hemma.

    Vad kul de kommer bli att se alla.

    Kram
  14. 7
    Vi kommer men vi behöver inte bo där utan vi kommer över dagarna bara och sover sen hemma.

    Vad kul de kommer bli att se alla.

    Kram
  15. Medlem sedan
    Feb 1999
    #8
    ja, absolut! Det tycker jag är trevligt!
  16. 8
    ja, absolut! Det tycker jag är trevligt!
  17. Medlem sedan
    Feb 1999
    #9
    Lilla fiskarbostaden heter det om ni vill se bilder. Kolla på länken vandrarhem
    http://www.lillatyreso.se/
  18. 9
    Lilla fiskarbostaden heter det om ni vill se bilder. Kolla på länken vandrarhem
    http://www.lillatyreso.se/
  19. Medlem sedan
    Feb 1999
    #10
    åh, men vad trevligt det låter. ha det så kul på bröllopet! Det är väl inte så illa det heller...;-)
  20. 10
    åh, men vad trevligt det låter. ha det så kul på bröllopet! Det är väl inte så illa det heller...;-)
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11
    en sak bara jag åtar mig bara att bo där om toan finns i samma hus!
  22. 11
    en sak bara jag åtar mig bara att bo där om toan finns i samma hus!
  23. Medlem sedan
    Feb 2006
    #12
    men Jenny!!

    vad du fixar!!

    Tänk, då kanske vi kan dricka VIIIN!!!

    Ska kolla här hemma men tror vi kommer...jag gillar dock lägerlivet mer än maken:-)))))

    Jag vill sova över...ska du trots att du bor nära? Gör det;-)
  24. 12
    men Jenny!!

    vad du fixar!!

    Tänk, då kanske vi kan dricka VIIIN!!!

    Ska kolla här hemma men tror vi kommer...jag gillar dock lägerlivet mer än maken:-)))))

    Jag vill sova över...ska du trots att du bor nära? Gör det;-)
  25. Medlem sedan
    Nov 2005
    #13
    Jag kommer! Men kanske bara en stund eftersom SAMBON fyller 30!

    Kram!
    /Fluffyn med Love 060605 och Smilla 080903
  26. 13
    Jag kommer! Men kanske bara en stund eftersom SAMBON fyller 30!

    Kram!
  27. Medlem sedan
    Apr 2001
    #14
    Jenny... Vad du grejar och donar.. Låter superkul ju..
    Jag VILL verkligen komma och ska göra vad jag kan för att lyckas. Dock så kan jag inte lova något redan nu. Vi ska på långsemester bara några dagar efter så allt hänger på hur vi löser det (så att vi inte ska iväg tidigare eller så).

    Jag tycker faktiskt att du vågar offra de 1000:- på att boka stället. Skulle vi här inne inte lyckas ro det hela i land, så får vi ju helt enkelt dela på den summan i alla fall.

    Det är ju nästan omöjligt att helt säkert veta redan nu. Mycket hinner hända innan sommaren är här..

    Kram på dig!
  28. 14
    Jenny... Vad du grejar och donar.. Låter superkul ju..
    Jag VILL verkligen komma och ska göra vad jag kan för att lyckas. Dock så kan jag inte lova något redan nu. Vi ska på långsemester bara några dagar efter så allt hänger på hur vi löser det (så att vi inte ska iväg tidigare eller så).

    Jag tycker faktiskt att du vågar offra de 1000:- på att boka stället. Skulle vi här inne inte lyckas ro det hela i land, så får vi ju helt enkelt dela på den summan i alla fall.

    Det är ju nästan omöjligt att helt säkert veta redan nu. Mycket hinner hända innan sommaren är här..

    Kram på dig!
  29. Medlem sedan
    Jun 2002
    #15

    Ja, det ska bli så kul

    Hoppas att vi blir många! Och från alla delar av Sverige...

    Vi (jg, Albert och D) kommer såklart men vet inte om vi kan sova över. Det är ju hundarna och om vi får hundpassning sover vi gärna borta men det vet inte förrän kanske en vecka i förväg...

    Så om du ska våga boka vet jag ju inte. Hur sent tror du det behöver bokas då?

    Kram
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ida med A maj-06, V mars-09 ♥ Väntar liten feb-14
  30. 15
    Ja, det ska bli så kul Hoppas att vi blir många! Och från alla delar av Sverige...

    Vi (jg, Albert och D) kommer såklart men vet inte om vi kan sova över. Det är ju hundarna och om vi får hundpassning sover vi gärna borta men det vet inte förrän kanske en vecka i förväg...

    Så om du ska våga boka vet jag ju inte. Hur sent tror du det behöver bokas då?

    Kram
  31. Medlem sedan
    Nov 2001
    #16
    Kommer vi så ligger vi inte över utan bara kommer förbi en sväng, har ännu inte bestämt med semestrar och så där... får se längre fram
  32. 16
    Kommer vi så ligger vi inte över utan bara kommer förbi en sväng, har ännu inte bestämt med semestrar och så där... får se längre fram
  33. Medlem sedan
    Jun 2003
    #17
    Jag ska prata med maken och göra allt som står i min makt för att vi ska kunna komma. Kan
    Jag åtar mig också att såklart betala om vi skulle behöva avboka.
    Låter ju helt underbart!
  34. 17
    Jag ska prata med maken och göra allt som står i min makt för att vi ska kunna komma. Kan
    Jag åtar mig också att såklart betala om vi skulle behöva avboka.
    Låter ju helt underbart!
  35. Medlem sedan
    Sep 2001
    #18
    Jag vill! Har ju inte träffat nån här och detta vore ju det ultimata!!
  36. 18
    Jag vill! Har ju inte träffat nån här och detta vore ju det ultimata!!
  37. Medlem sedan
    Dec 2002
    #19
    Jag har skrivit in datumet i almanackan och hoppas verkligen att vi kommer. Om vi kommer sover vi inte kvar, utan åker över dagarna.

    Vilket härligt fixande Jenny!
  38. 19
    Jag har skrivit in datumet i almanackan och hoppas verkligen att vi kommer. Om vi kommer sover vi inte kvar, utan åker över dagarna.

    Vilket härligt fixande Jenny!
  39. Medlem sedan
    Sep 2005
    #20

    Kommer!

    men jag känner nog inte för att sova där..med hela min familj..nä gubben får köra så kan jag dricka vin om vi grillar på eftermiddagen/kvällen..hehe

    tjo ho!!
    ~Lena med CJ, Malin och Nadja~
    Norrbo, Hudiksvall
    Blogg: http://iminlillalilla.blogspot.com/
  40. 20
    Kommer! men jag känner nog inte för att sova där..med hela min familj..nä gubben får köra så kan jag dricka vin om vi grillar på eftermiddagen/kvällen..hehe

    tjo ho!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar