hemska hemska olycka!
_0507 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    hemska hemska olycka!

    som jag skrev tidigare ang. bussolyckan så skulle ju sambons bror ha åkt den ena bussen MEN han försov sig och fick åka bil istället (tur det) och han åkte ju såklart samma väg som bussen och kom några minuter efter att kraschen skett. han var den tredje personen på plats (alltså innan räddningstjänsten var där) och han klättrade in i en av bussarna för att hjälpa till..
    svärmor hade pratat med honom idag och han sa att han mådde bra men hon hörde på hans röst att han lät annorlunda..fy vad hemskt det måste vara att se någonting sådant!
    när jag och sambon åkte från skolan till dagis så skrev busschauffören upp hur många som gick på bussen och strök de som klivit av..
    nej fy för dessa hemska olyckor!
    Mamma till Isabella som får hela världen att le!

    http://www.metrobloggen.se/forssell
  2. 1
    hemska hemska olycka! som jag skrev tidigare ang. bussolyckan så skulle ju sambons bror ha åkt den ena bussen MEN han försov sig och fick åka bil istället (tur det) och han åkte ju såklart samma väg som bussen och kom några minuter efter att kraschen skett. han var den tredje personen på plats (alltså innan räddningstjänsten var där) och han klättrade in i en av bussarna för att hjälpa till..
    svärmor hade pratat med honom idag och han sa att han mådde bra men hon hörde på hans röst att han lät annorlunda..fy vad hemskt det måste vara att se någonting sådant!
    när jag och sambon åkte från skolan till dagis så skrev busschauffören upp hur många som gick på bussen och strök de som klivit av..
    nej fy för dessa hemska olyckor!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Ja man riktigt ryser. Läste nyss att det var 5 kvinnor och en man som omkommit. Alla i åldern att säkerligen ha familjer. Tänk så många barn som mist sin mamma och pappa idag... Verkligen tur att din sambos bror missade bussen men det måste varit hemska bilder han har på sin näthinna nu.
  4. 2
    Ja man riktigt ryser. Läste nyss att det var 5 kvinnor och en man som omkommit. Alla i åldern att säkerligen ha familjer. Tänk så många barn som mist sin mamma och pappa idag... Verkligen tur att din sambos bror missade bussen men det måste varit hemska bilder han har på sin näthinna nu.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Åh vilken tur att han försov sig. Ibland är gudarna med än även om man svär när man missar just det tåget eller det flyget.
    Fruktansvärd olycka.
  6. 3
    Åh vilken tur att han försov sig. Ibland är gudarna med än även om man svär när man missar just det tåget eller det flyget.
    Fruktansvärd olycka.

Liknande trådar

  1. Hemska hemska hemska morgon!
    By carolin.hevelius in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-29, 06:44
  2. Hemska öde.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-06, 18:19
  3. Hemska hemska jag *skäms*
    By Anomym för tillfället. in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 22:29
  4. Hemska, hemska kräksjuka
    By Nefertari in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 15:19
  5. Hemska hemska mardröm!! *mår dåligt*
    By Anna - änglamamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar