Ont i blygbenet.
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Ont i blygbenet.

    Har fått lite problem att gå...det känns som om någon sätter en kniv i blygbenet på mig. Viker mig dubbel. Minns att det gjorde så när jag väntade pojkarna men inte så här extremt.
    Det svider i underlivet och känns som bebisen kasar ut.

    Är detta som bebisen fixerar sig eller bara vrider på huvudet? Vet att hon ligger väldigt långt ner redan.
  2. 1
    Ont i blygbenet. Har fått lite problem att gå...det känns som om någon sätter en kniv i blygbenet på mig. Viker mig dubbel. Minns att det gjorde så när jag väntade pojkarna men inte så här extremt.
    Det svider i underlivet och känns som bebisen kasar ut.

    Är detta som bebisen fixerar sig eller bara vrider på huvudet? Vet att hon ligger väldigt långt ner redan.
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Vet faktiskt inte om det betyder att bebisen fixerat sig. Jag trodde ju att min bebis fixerat sig när mitt onda blygdben började göra mindre ont, men det visade sig att min bebis fortfarande är ruckbar/rörlig och jag har ont, svårt att vända mig i sängen osv, trist.
  4. 2
    Vet faktiskt inte om det betyder att bebisen fixerat sig. Jag trodde ju att min bebis fixerat sig när mitt onda blygdben började göra mindre ont, men det visade sig att min bebis fortfarande är ruckbar/rörlig och jag har ont, svårt att vända mig i sängen osv, trist.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Det är precis som du skrev, den fixerar sig. Att bebben sjunker längre och längre ner i bäckenet också. Det kan verkligen kännas ibland, aj aj Inget skönt alls

    //Sabina v.41
  6. 3
    Det är precis som du skrev, den fixerar sig. Att bebben sjunker längre och längre ner i bäckenet också. Det kan verkligen kännas ibland, aj aj Inget skönt alls

    //Sabina v.41
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Jag har aldrig varit med om att det gjort sååååå ont innan. Känns som hon inte borde kunna komma längre ner nu utan att trilla ut typ. Hela underlivet bucktar ju liksom ut.

    Skönt att det inte är långt kvar nu.
  8. 4
    Jag har aldrig varit med om att det gjort sååååå ont innan. Känns som hon inte borde kunna komma längre ner nu utan att trilla ut typ. Hela underlivet bucktar ju liksom ut.

    Skönt att det inte är långt kvar nu.
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Foglossning kan sitta i blygbenet också!

    Jag har haft on i blygbenet sedan i januari som du skriver att det är en kniv som skär in från ljumsken och detta sa min gyn att det var foglossning. I januari var inte denna krabat fixerad. Men det kan var en kombination för dig!

    Tyvärr bara att härda ut sista tiden nu! Du får ta alvedon mot värsta smärtan. Alltid ha kudde mellan benen när du ligger på sidan!
  10. 5
    Foglossning kan sitta i blygbenet också!

    Jag har haft on i blygbenet sedan i januari som du skriver att det är en kniv som skär in från ljumsken och detta sa min gyn att det var foglossning. I januari var inte denna krabat fixerad. Men det kan var en kombination för dig!

    Tyvärr bara att härda ut sista tiden nu! Du får ta alvedon mot värsta smärtan. Alltid ha kudde mellan benen när du ligger på sidan!
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Har inte haft riktigt så ont som du beskriver men har haft ilningar och ont både i själva blygbenet och "bakom" liksom (som om nerver kläms mellan bäbisens huvud och benet). Innan har jag bara haft ont i bakfogen men nu gör det ont där fram i varje steg jag tar och ofta när jag står, sitter eller ligger stilla också..

    Jag tänkte fråga om det imorgon hos bm men jag gissar att det dels är bäbisen som sjunker ner och trycker i bäckenet så det vidgas och att det klämmer nerver och så mellan sitt huvud och mitt bäckenben. ONT gör det i varje fall.

    Hoppas att det inte är så långt kvar för dig i alla fall, för visst skulle du få snitt snart?
  12. 6
    Har inte haft riktigt så ont som du beskriver men har haft ilningar och ont både i själva blygbenet och "bakom" liksom (som om nerver kläms mellan bäbisens huvud och benet). Innan har jag bara haft ont i bakfogen men nu gör det ont där fram i varje steg jag tar och ofta när jag står, sitter eller ligger stilla också..

    Jag tänkte fråga om det imorgon hos bm men jag gissar att det dels är bäbisen som sjunker ner och trycker i bäckenet så det vidgas och att det klämmer nerver och så mellan sitt huvud och mitt bäckenben. ONT gör det i varje fall.

    Hoppas att det inte är så långt kvar för dig i alla fall, för visst skulle du få snitt snart?
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7

    Låter som foglossning

    tycker jag. Min bm säger att den kan bli värre för varje barn. Jag har haft ont på det där viset i många veckor nu. Det är först nu som Egon blivit fixerad. Nu känns det lite annorlunda, för nu gör urinröret jätteont också.

    Försök med en kudde mellan knäna, om du inte redan har det.
    Ylva m ängeln Agnes f/d 060107 och Adam f 070404
    www.simplesite.com/agnes
  14. 7
    Låter som foglossning tycker jag. Min bm säger att den kan bli värre för varje barn. Jag har haft ont på det där viset i många veckor nu. Det är först nu som Egon blivit fixerad. Nu känns det lite annorlunda, för nu gör urinröret jätteont också.

    Försök med en kudde mellan knäna, om du inte redan har det.
  15. Medlem sedan
    Nov 2006
    #8
    Ja, det där skrev jag om för nån vecka sedan också. Har samma. Måste typ stanna upp när jag går för det gör så jäkla ont. Känns som hela innanmätet klämmer sig neråt.
    Bm sa att det är huvudet, min Vincent är fixerad och det är troligen därför.
  16. 8
    Ja, det där skrev jag om för nån vecka sedan också. Har samma. Måste typ stanna upp när jag går för det gör så jäkla ont. Känns som hela innanmätet klämmer sig neråt.
    Bm sa att det är huvudet, min Vincent är fixerad och det är troligen därför.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Japp, snittas om mindre än 15dagar!
  18. 9
    Japp, snittas om mindre än 15dagar!
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10
    Så har jag haft det sedan dryga mitten av graviditeten - helt klart låter det som foglossning för mig....inte kul....sympatier från mig!
  20. 10
    Så har jag haft det sedan dryga mitten av graviditeten - helt klart låter det som foglossning för mig....inte kul....sympatier från mig!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar