magknip fast ingen
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    magknip fast ingen

    feber. Jobbigt med magknipet tycker jag. blä. Vill inte ha magknip. Jag har inte ätit för mycket har haft det några dagar magknipet.. HUr får man bort magknip? bajsar kanske. *s* svammel. onödigt inlägg jag vet.
    ~mamma till en ängel *Robin* f/d 17 okt 2004~


    "Skogen skulle vara mycket tyst, om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"
  2. 1
    magknip fast ingen feber. Jobbigt med magknipet tycker jag. blä. Vill inte ha magknip. Jag har inte ätit för mycket har haft det några dagar magknipet.. HUr får man bort magknip? bajsar kanske. *s* svammel. onödigt inlägg jag vet.
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Är du sjuk nu igen?
    För lite choklad är min gissning
  4. 2
    Är du sjuk nu igen?
    För lite choklad är min gissning
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Fast feber och magknip hör väl inte ihop? Magknip kan man få av olika anledningar jag brukar fådet när jag är för hungrig, eller för mätt.. eller nervös.
  6. 3
    Fast feber och magknip hör väl inte ihop? Magknip kan man få av olika anledningar jag brukar fådet när jag är för hungrig, eller för mätt.. eller nervös.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    hehe nä inte sjuk är uppe å så men magknipet.. stör. blä.. aha choklad då.. chips? pomelo kanske? tack för tipset iaf.. fast jag köpte ingen choklad idag.
  8. 4
    hehe nä inte sjuk är uppe å så men magknipet.. stör. blä.. aha choklad då.. chips? pomelo kanske? tack för tipset iaf.. fast jag köpte ingen choklad idag.
  9. Medlem sedan
    Apr 2002
    #5
    jag var väl nervös inför helgen men det är ju ett tag sen nu ju. tycker det borde gå över nån gång. ibland när jag är förkyld kan jag få ont i magen och lite feber. men nu har jag ingen feber och jag är inte gravid.
  10. 5
    jag var väl nervös inför helgen men det är ju ett tag sen nu ju. tycker det borde gå över nån gång. ibland när jag är förkyld kan jag få ont i magen och lite feber. men nu har jag ingen feber och jag är inte gravid.

Liknande trådar

  1. fast ingen
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 18:14
  2. magknip
    By VargaBus in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 21:25
  3. SöS-besök (fast ingen bebis dårå)
    By Zandra m Aniara&Eli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 08:45
  4. UVI-symtom fast ingen UVI?
    By Cat med K & S in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 09:07
  5. OTH USA-takt, fast ingen spoiler..
    By Terese in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 08:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar