Fler söner som blitt "konstig"
Tonåringar
  1. m00n
    #1

    Fler söner som blitt "konstig"

    Nämligen min!! Läste nedan om THs son som plockat ur diskmaskinen självmant... min äldsta son lagade middag idag, utan att nån bad om det!!

    Snacka om att det var härligt att få sätta sig till dukat bord med maten färdig... plus i kanten till sonen
  2. 1
    Fler söner som blitt "konstig" Nämligen min!! Läste nedan om THs son som plockat ur diskmaskinen självmant... min äldsta son lagade middag idag, utan att nån bad om det!!

    Snacka om att det var härligt att få sätta sig till dukat bord med maten färdig... plus i kanten till sonen
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    Nej

    Däremot är mina barn (av både flivk- och pojkön) helt normala och tar sin del av ansvaret och gör saker ändå helt frivilligt...

    De hjälper inte till, de tar sin del...
    För min del är det två helt olika saker. Att hjälpa till tycker jag mer säger att man är gäst, ta sin del av ansvaret att man bor.
  4. 2
    Nej Däremot är mina barn (av både flivk- och pojkön) helt normala och tar sin del av ansvaret och gör saker ändå helt frivilligt...

    De hjälper inte till, de tar sin del...
    För min del är det två helt olika saker. Att hjälpa till tycker jag mer säger att man är gäst, ta sin del av ansvaret att man bor.
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3
    Jaa! Min son städade sitt rum frivilligt häromdagen och igår dammsög han hela huset!!

    Sen tände det att det är 1½ månad kvar till hans födelsedag och det har redan börjat ploppa upp presentönskemål från honom.. Kanske det har nåt med saken att göra?
  6. 3
    Jaa! Min son städade sitt rum frivilligt häromdagen och igår dammsög han hela huset!!

    Sen tände det att det är 1½ månad kvar till hans födelsedag och det har redan börjat ploppa upp presentönskemål från honom.. Kanske det har nåt med saken att göra?
  7. Medlem sedan
    Jun 2002
    #4

    Där ser man

    Vad härligt att läsa...
    It's an insane world, and i'm proud to be a part of it.
  8. 4
    Där ser man Vad härligt att läsa...
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Ibland händer det

    Min 15 åring kan plötsligt få infall och hjälpa till med sin 3årige lillebror. Kan säga att "i kväll läser jag saga för Karl" och liknande. *häpnar*
  10. 5
    Ibland händer det Min 15 åring kan plötsligt få infall och hjälpa till med sin 3årige lillebror. Kan säga att "i kväll läser jag saga för Karl" och liknande. *häpnar*

Liknande trådar

  1. Fler AS-barn som "snöar" in på saker?
    By Yael in forum Autismspektrum
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 19:37
  2. Fler tips till "Desperado"...
    By ninni63 in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 18:52
  3. grrr konstig inställning på "posten"
    By oja39 in forum Småbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 11:17
  4. Vill lära känna fler"Augustimammor"
    By Zelena in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-07, 12:59
  5. Resårmadrass i "konstig" strl?
    By Nea. in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 21:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar