synkoll
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    synkoll

    hej

    min ella fick underkänt på synkollen på´femårskontrollen. vi ska kolla en ggn till men jag såg att hon gissade vilt på bokstäverna. suck. nu får hon glasögon som sina föräldrar.
  2. 1
    synkoll hej

    min ella fick underkänt på synkollen på´femårskontrollen. vi ska kolla en ggn till men jag såg att hon gissade vilt på bokstäverna. suck. nu får hon glasögon som sina föräldrar.
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    hej

    trist...
    tycker dock att det är fint med glasögon, ibland skulle jag vilja ha det för att det finns så mycket snyggt!
    min systerson, blir 5 i sommar, har glasögon o det funkar finfint
    kramar från oss
  4. 2
    hej trist...
    tycker dock att det är fint med glasögon, ibland skulle jag vilja ha det för att det finns så mycket snyggt!
    min systerson, blir 5 i sommar, har glasögon o det funkar finfint
    kramar från oss
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    Att få glasögon som barn nuförtidien tycker jag inte är något att oroa sig över alls! När vi var små fanns det massa mobbing och så vad gäller glasögon. Men idag är glasögonen mycket finare och smidigare och dagispersonalen samt föräldrar är så mycket mera medvetna om detta. Min dotter har haft glasögon i ett år nu och hon har enbart fått positiva kommentarer för glasögonen. Hon brukar få höra hur söt hon är i dem, hur fina bågar hon valt osv osv. Var också orolig i början, men är glatt överraskad! Det jobbigaste med glasögonen är att lillebror snor dem och knöglar till bågarna med jämna mellanrum.
  6. 3
    Att få glasögon som barn nuförtidien tycker jag inte är något att oroa sig över alls! När vi var små fanns det massa mobbing och så vad gäller glasögon. Men idag är glasögonen mycket finare och smidigare och dagispersonalen samt föräldrar är så mycket mera medvetna om detta. Min dotter har haft glasögon i ett år nu och hon har enbart fått positiva kommentarer för glasögonen. Hon brukar få höra hur söt hon är i dem, hur fina bågar hon valt osv osv. Var också orolig i början, men är glatt överraskad! Det jobbigaste med glasögonen är att lillebror snor dem och knöglar till bågarna med jämna mellanrum.

Liknande trådar

  1. synkoll
    By LillaHon in forum _04 Alla barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-31, 11:51
  2. Synkoll i skolan?
    By Omaster in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-27, 11:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar