Detta slängde jag förra året:
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Detta slängde jag förra året:

    En kortärmad helknäppt knälång jeansklänning.
    En pepitarutig klänning i servitrismodell, svartvit.
    En likadan röd/vit.

    Det var dumt gjort.
  2. 1
    Detta slängde jag förra året: En kortärmad helknäppt knälång jeansklänning.
    En pepitarutig klänning i servitrismodell, svartvit.
    En likadan röd/vit.

    Det var dumt gjort.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Nej, men! Ja, det var ju dumt..varför gjorde du det? Dumma dej
  4. 2
    Nej, men! Ja, det var ju dumt..varför gjorde du det? Dumma dej
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Slänga är alltid dumt. Vill man inte ha ska man ge bort tycker jag.
  6. 3
    Slänga är alltid dumt. Vill man inte ha ska man ge bort tycker jag.
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Ja lite dumt:-) Men samtidigt sa KAN man ju inte spara allting heller!

    Min mamma har sparat ett par Lee-jeans fran 1967, da var hon 21 ar, det ar sa kallade "snickarbyxor", alltsa med hanglsen, och benen ar jattevida :-) Hon har helt enkelt aldrig nannts gora sig av med dem! Fast det ar val samlarvarde pa gamla jeans numera?
  8. 4
    Ja lite dumt:-) Men samtidigt sa KAN man ju inte spara allting heller!

    Min mamma har sparat ett par Lee-jeans fran 1967, da var hon 21 ar, det ar sa kallade "snickarbyxor", alltsa med hanglsen, och benen ar jattevida :-) Hon har helt enkelt aldrig nannts gora sig av med dem! Fast det ar val samlarvarde pa gamla jeans numera?
  9. Baggie
    #5
    fast å andra sidan så gör man ju vad man vill med sina grejjer. Man kan ju också tex klippa upp dom i små lappformat och torka sig i rumpan med vid toabesök...det är upp till var och en, utan kommentar.
    Här, i Staterna, så skänker jag hellre rubbet till ex Vietnamveteranernas invalidförbund, jag får en skatteslip och hupp så kan jag dra av upp till 500 dollar på skatten årligen. Sketabra.
    Hade jag inte fått det så vette 17 om man orkat engagera sig och åka runt till kyrkor och allt och se vem som vill ha det. Lättare att slänga alltet i soptunnan, bekväm som man är.
  10. 5
    fast å andra sidan så gör man ju vad man vill med sina grejjer. Man kan ju också tex klippa upp dom i små lappformat och torka sig i rumpan med vid toabesök...det är upp till var och en, utan kommentar.
    Här, i Staterna, så skänker jag hellre rubbet till ex Vietnamveteranernas invalidförbund, jag får en skatteslip och hupp så kan jag dra av upp till 500 dollar på skatten årligen. Sketabra.
    Hade jag inte fått det så vette 17 om man orkat engagera sig och åka runt till kyrkor och allt och se vem som vill ha det. Lättare att slänga alltet i soptunnan, bekväm som man är.
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6

    Slängde inte bort,

    gav bort till granne, Myrorna och en tygsamlare :-)
  12. 6
    Slängde inte bort, gav bort till granne, Myrorna och en tygsamlare :-)
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7
    Jag har slutat slänga/ge bort. Jag stoppar allt längst in i garderoben. Hittar massa kul där inne. Visst är det lite jobbigt med förvaring men det blir så kul att hitta en gammal favoklänning tex.
    Nu har jag sparat allt i bara ett år..... men snart kanske tar garderoberna slut
  14. 7
    Jag har slutat slänga/ge bort. Jag stoppar allt längst in i garderoben. Hittar massa kul där inne. Visst är det lite jobbigt med förvaring men det blir så kul att hitta en gammal favoklänning tex.
    Nu har jag sparat allt i bara ett år..... men snart kanske tar garderoberna slut

Liknande trådar

  1. Haha, förra året vid den här
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 12:31
  2. Förra året vid den här tiden...
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 22:03
  3. Förra året..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 10:14
  4. förra året?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 14:02
  5. Tänk, nu är det FÖRRA året
    By Lattemom in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 17:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar