Hon bara kräks..
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Hon bara kräks..

    hela jkla dagen! Jag behöver ner i duschen och ett helombyte av kläder!

    Hon är inne på sin ja gudars om jag vet.. femte uppsättningen plagg.
    Måste ner och tvätta handdukar för vi har snart använt upp alla!

    Vad är det här!?

    Hon VÄGRAR dessutom vänstra bröstet då jag sitter i soffan. Okej om vi ligger på sängen men icke sittandes.

    Undrar om det börjar bli dags för annan mat eller om det "bara" är förkylningen som ställer till med det hela.
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  2. 1
    Hon bara kräks.. hela jkla dagen! Jag behöver ner i duschen och ett helombyte av kläder!

    Hon är inne på sin ja gudars om jag vet.. femte uppsättningen plagg.
    Måste ner och tvätta handdukar för vi har snart använt upp alla!

    Vad är det här!?

    Hon VÄGRAR dessutom vänstra bröstet då jag sitter i soffan. Okej om vi ligger på sängen men icke sittandes.

    Undrar om det börjar bli dags för annan mat eller om det "bara" är förkylningen som ställer till med det hela.
  3. Marmelad
    #2
    Mini-M kräktes som sjutton när hon var förkyld. När man dissekerade kräket lite närmare var det VÄLDIGT slemmigt. Nu när förkylningen gått över har hon slutat kräka.
  4. 2
    Mini-M kräktes som sjutton när hon var förkyld. När man dissekerade kräket lite närmare var det VÄLDIGT slemmigt. Nu när förkylningen gått över har hon slutat kräka.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Samma här

    Väldigt mycket kräks, speciellt när han är förkyld. Mest slem.
  6. 3
    Samma här Väldigt mycket kräks, speciellt när han är förkyld. Mest slem.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Ja jag tror mig komma ihåg du skrev något om det. Har varit min tanke hela tiden men.. varför just idag? Igår kom slemsniglarna då hon kräktes. Idag är det mjölkkräk, kesokräk och så allt däremellan. Väldigt lite slem alltså. *kliar mig på skalpen*

    Hoppas dock att min pluttas förkylning ska gå över som det gjorde för mini-m!!
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  8. 4
    Ja jag tror mig komma ihåg du skrev något om det. Har varit min tanke hela tiden men.. varför just idag? Igår kom slemsniglarna då hon kräktes. Idag är det mjölkkräk, kesokräk och så allt däremellan. Väldigt lite slem alltså. *kliar mig på skalpen*

    Hoppas dock att min pluttas förkylning ska gå över som det gjorde för mini-m!!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Var så igår.. men idag är det "vanligt" kräk och MASSOR. Tror iofs att det ändå är förkylningens fel!

    Bli friska!!
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  10. 5
    Var så igår.. men idag är det "vanligt" kräk och MASSOR. Tror iofs att det ändå är förkylningens fel!

    Bli friska!!
  11. Marmelad
    #6
    Kanske magen blir lite irriterad ändå? Det var nog några kräkor där på slutet som inte var så himla slemmiga när jag tänker efter!
  12. 6
    Kanske magen blir lite irriterad ändå? Det var nog några kräkor där på slutet som inte var så himla slemmiga när jag tänker efter!
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Verkar som det. Likadant idag och jag har allvarligt talat slut på egna rena byxor. *tvätta tvätta tvätta*
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  14. 7
    Verkar som det. Likadant idag och jag har allvarligt talat slut på egna rena byxor. *tvätta tvätta tvätta*

Liknande trådar

  1. kräks...... bara hon ser gröten! 2
    By pihlen in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-07-30, 18:39
  2. kräks bara en gång ?
    By anonymt namn in forum Barnsjukdomar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 00:47
  3. kräks bara på natten
    By Molly H in forum Barnsjukdomar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 19:25
  4. hjälp, hon bara kräks!!!
    By Maline med 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 20:26
  5. Juni bara kräks och kräks
    By bibbi_ in forum _0307 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 22:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar