första stgen (även i mars)
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    första stgen (även i mars)

    tog min skrutt igår. Eller han har tagit 1 steg förut men då har det inte varit medvetet. Det har varit för att hålla balansen innan han ramlar i famnen. Men igår ställde jag upp honom mellan mig och farmor och han tog två stapplande steg och sken som en sol! Någon minut senare lyckades han ta hela 6 steg innan han ramlade i famnen. Han släpper inte ännu själv och går iväg utan man får ställa upp honom. Antar att det inte dröje länge nu förrän han springer omkring här min lille plutt *snyft* Men åååh vad stolt man blir fast det är tredje gången jag får vara med om detta mirakel.

    kram
    Zahra med
    Felica 000707
    Jakob 040122
    Jonathan 060213
  2. 1
    första stgen (även i mars) tog min skrutt igår. Eller han har tagit 1 steg förut men då har det inte varit medvetet. Det har varit för att hålla balansen innan han ramlar i famnen. Men igår ställde jag upp honom mellan mig och farmor och han tog två stapplande steg och sken som en sol! Någon minut senare lyckades han ta hela 6 steg innan han ramlade i famnen. Han släpper inte ännu själv och går iväg utan man får ställa upp honom. Antar att det inte dröje länge nu förrän han springer omkring här min lille plutt *snyft* Men åååh vad stolt man blir fast det är tredje gången jag får vara med om detta mirakel.

    kram
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Åh, vad roligt!
    Det är så härligt att se hur stolta de blir. Ingen har någonsin lärt sig gå före dem, det riktigt lyser om hela kroppen på dem.
    Viktor 2003-02-03
    Oliver 2006-02-15
  4. 2
    Åh, vad roligt!
    Det är så härligt att se hur stolta de blir. Ingen har någonsin lärt sig gå före dem, det riktigt lyser om hela kroppen på dem.

Liknande trådar

  1. Tankar från mig *även på ank mars*
    By ullen in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 19:14
  2. Bilbarnstol fråga även mars-gr
    By martina85 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 14:36
  3. vävd sjal? även på mars ank.
    By martina85 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 18:04
  4. helt ot. även i ank. april/mars -06
    By martina85 in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 20:11
  5. JÄTTEGLAD idag (även på mars-06)
    By Alven in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar