Kusiner!
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Kusiner!

    Min syrra ringde igår och berättade att hon är gravid! Hon ska ha barn nån gång i slutet på okt/början på nov. Jättekul med jämnåriga kusiner. Det känns lite konstigt, som om jag har varit gravid jättelänge och ändå får hon barn strax efter mej....
  2. 1
    Kusiner! Min syrra ringde igår och berättade att hon är gravid! Hon ska ha barn nån gång i slutet på okt/början på nov. Jättekul med jämnåriga kusiner. Det känns lite konstigt, som om jag har varit gravid jättelänge och ändå får hon barn strax efter mej....
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Vad roligt! Vår bebis kanske inte får en enda kusin! Min sambo är ensambarn och min ende äldre bror är singel. Men det kan ju ändra sig *hoppas*
  4. 2
    Vad roligt! Vår bebis kanske inte får en enda kusin! Min sambo är ensambarn och min ende äldre bror är singel. Men det kan ju ändra sig *hoppas*
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Min bebis får också en kusin, redan i augusti. Lite roligt att mitt BF är 1/6 och hennes 1/8, exakt två månader efter...
  6. 3
    Min bebis får också en kusin, redan i augusti. Lite roligt att mitt BF är 1/6 och hennes 1/8, exakt två månader efter...
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    o vår har en som dock e 6månader äldre,o två som e 1år äldre, men man vet ju inte va de andra syskonen har o erbjuda, har ju 7 st =)
  8. 4
    o vår har en som dock e 6månader äldre,o två som e 1år äldre, men man vet ju inte va de andra syskonen har o erbjuda, har ju 7 st =)
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    vad roligt! jag blir lite avis..
  10. 5
    vad roligt! jag blir lite avis..
  11. Medlem sedan
    Aug 2004
    #6

    Kul

    Våran juni bebis kommer oxå att ha en jämnårig kusin, min äldre syster har gravid med BF en veckan innan mig Sedan har min bror en son som kommer att vara 8 månader i juni. Så förhoppningvis kan de ha kul ihop alla små kusinerna
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  12. 6
    Kul Våran juni bebis kommer oxå att ha en jämnårig kusin, min äldre syster har gravid med BF en veckan innan mig Sedan har min bror en son som kommer att vara 8 månader i juni. Så förhoppningvis kan de ha kul ihop alla små kusinerna
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Kul! Och samma här! Min sambos bror fick barn tre månader före oss förra gången och den här gången blir det 2-3 månader efter. Det blir bra för alla barnen, när vi kommer att träffas hädanefter. Alla har varsin jämnårig.
  14. 7
    Kul! Och samma här! Min sambos bror fick barn tre månader före oss förra gången och den här gången blir det 2-3 månader efter. Det blir bra för alla barnen, när vi kommer att träffas hädanefter. Alla har varsin jämnårig.
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Vad kul! Min äldsta har ingen jämnårig kusin men de har de andra och det är jättekul att se hur de kan leka med varandra osv
  16. 8
    Vad kul! Min äldsta har ingen jämnårig kusin men de har de andra och det är jättekul att se hur de kan leka med varandra osv
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    Vad roligt! Vår bebis kommer inte ha någon jämnårig kusin, däremot är det två kompisar som är gravida och ska ha 2 respektive 4 månader efter oss.
  18. 9
    Vad roligt! Vår bebis kommer inte ha någon jämnårig kusin, däremot är det två kompisar som är gravida och ska ha 2 respektive 4 månader efter oss.
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10
    Kul! Mina barn har kusiner som är lika gamla som jag är(maken är sladdbarn), sen ligger åldrarna mellan 14-6år.
  20. 10
    Kul! Mina barn har kusiner som är lika gamla som jag är(maken är sladdbarn), sen ligger åldrarna mellan 14-6år.
  21. Medlem sedan
    Mar 2006
    #11
    Min trea fick en kusin en månad innan hon föddes, den 6/7 och själv kom hon den 5/8(mamman till barnet e min tvillingsyrra). Min tvåa fick en kusin ca 6 månader efter hennes födelsedag.
  22. 11
    Min trea fick en kusin en månad innan hon föddes, den 6/7 och själv kom hon den 5/8(mamman till barnet e min tvillingsyrra). Min tvåa fick en kusin ca 6 månader efter hennes födelsedag.
  23. Medlem sedan
    Oct 2006
    #12
    Bara för det fick vi veta igår att Lilla E kanske får en kusin i år i alla fall... Fast personligen hoppas jag "inte", för de har ett sånt väldigt ostadigt förhållande att jag tror att det är bättre att hon (sambons syster) väntar...
  24. 12
    Bara för det fick vi veta igår att Lilla E kanske får en kusin i år i alla fall... Fast personligen hoppas jag "inte", för de har ett sånt väldigt ostadigt förhållande att jag tror att det är bättre att hon (sambons syster) väntar...
  25. Medlem sedan
    Dec 2006
    #13
    Här blir det triss i kusiner! Ena syrran får i maj, och den andra och jag har samma bf. Visst är det skoj!
  26. 13
    Här blir det triss i kusiner! Ena syrran får i maj, och den andra och jag har samma bf. Visst är det skoj!

Liknande trådar

  1. Ang kusiner
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2011-10-09, 09:23
  2. Lek med kusiner!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 14:52
  3. kusiner
    By MonikaH in forum Efterlysningar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-04, 21:20
  4. små kusiner
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-23, 15:22
  5. Ang. kusiner?
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 15:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar