Tidig krypare...
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Tidig krypare...

    misstänker starkt att Erik kommer vara snabb med det motoriska. Han har ju snurrat runt länge nu och igår när han låg på filten på golvet så började han dra upp benen under sig och skjuta ifrån som en liten mask. Precis som han vill krypa men magen varivägen. Tillslut så hade han tagit sig av filten och ut på golvet. Undrar om han kommer börja krypa rekordfort eller om det var "tur" och att det stannar av. Brorsorna började iofs också vända sig tidigt (och rullningar över golvet har alla kört med), men den här "maskgången" tycker jag han är väldigt tidig med. Han blev ju tre månader i onsdags. Nej, nu är han upprörd och tycker jag ska strunta i datorn
    Känner mig liiiite bättre i ryggen idag, hoppas det håller isig.
    Blir det melodifestival för er andra ikväll då? Jag tycker det är lite kul så jag ska defenitivt se
    Hoppas ni har lika strålande vinterväder som vi har här.
    Helgkramar kommer här
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  2. 1
    Tidig krypare... misstänker starkt att Erik kommer vara snabb med det motoriska. Han har ju snurrat runt länge nu och igår när han låg på filten på golvet så började han dra upp benen under sig och skjuta ifrån som en liten mask. Precis som han vill krypa men magen varivägen. Tillslut så hade han tagit sig av filten och ut på golvet. Undrar om han kommer börja krypa rekordfort eller om det var "tur" och att det stannar av. Brorsorna började iofs också vända sig tidigt (och rullningar över golvet har alla kört med), men den här "maskgången" tycker jag han är väldigt tidig med. Han blev ju tre månader i onsdags. Nej, nu är han upprörd och tycker jag ska strunta i datorn
    Känner mig liiiite bättre i ryggen idag, hoppas det håller isig.
    Blir det melodifestival för er andra ikväll då? Jag tycker det är lite kul så jag ska defenitivt se
    Hoppas ni har lika strålande vinterväder som vi har här.
    Helgkramar kommer här
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Spännande, tänk om han verkligen börjar krypa snart, då blir det inte en lugn stund hemma antar jag

    Skönt att höra att din rygg är lite bättre idag!

    Här i Skåne är det grått & trist men det var ändå skönt att komma ut och gå en runda! Ikväll blir det Melodifestivalen, jag tycker också det är skoj!

    Ha en trevlig helg!
  4. 2
    Spännande, tänk om han verkligen börjar krypa snart, då blir det inte en lugn stund hemma antar jag

    Skönt att höra att din rygg är lite bättre idag!

    Här i Skåne är det grått & trist men det var ändå skönt att komma ut och gå en runda! Ikväll blir det Melodifestivalen, jag tycker också det är skoj!

    Ha en trevlig helg!
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Oj, det låter som att han kan bli riktigt tidig med krypandet, just som du misstänker. Vilken duktig kille!

    Självklart blir det melodifestivalstittande här i kväll. Tycker det är jättekul! Synd bara att inte maken delar min entusiasm...

    Tack för ditt meddelande. Kul att läsa om dina tankar som liknar mina. Svar kommer när tid finnes.

    Trevlig helg!

    Kram!
  6. 3
    Oj, det låter som att han kan bli riktigt tidig med krypandet, just som du misstänker. Vilken duktig kille!

    Självklart blir det melodifestivalstittande här i kväll. Tycker det är jättekul! Synd bara att inte maken delar min entusiasm...

    Tack för ditt meddelande. Kul att läsa om dina tankar som liknar mina. Svar kommer när tid finnes.

    Trevlig helg!

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Klart jag ska se melodifestivalen!!!!
  8. 4
    Klart jag ska se melodifestivalen!!!!
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5
    Hehe kan tänka mig att det ser kul - en liten maskkrypare.

    Amanda ligger gärna under babygymmet o snurrar runder som en jojo. Förflyttar sig genom att ligga på rygg o sparka sig bakåt..har inte riktigt hittat tekniken när hon ligger på mage för det är damen för slö att göra någon längre stund.

    Spännande när det rör på sig!
  10. 5
    Hehe kan tänka mig att det ser kul - en liten maskkrypare.

    Amanda ligger gärna under babygymmet o snurrar runder som en jojo. Förflyttar sig genom att ligga på rygg o sparka sig bakåt..har inte riktigt hittat tekniken när hon ligger på mage för det är damen för slö att göra någon längre stund.

    Spännande när det rör på sig!
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Melvin kör oxå med mycket rullningar fram och tillbaka,han drar oxå upp knänen och lixom skjuter iväg sig,men som du skriver så är magen ivägen..*fniss*
    Ser Roligt ut :-)
  12. 6
    Melvin kör oxå med mycket rullningar fram och tillbaka,han drar oxå upp knänen och lixom skjuter iväg sig,men som du skriver så är magen ivägen..*fniss*
    Ser Roligt ut :-)

Liknande trådar

  1. en liten krypare
    By NYC-Maria in forum _1012 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-10, 19:48
  2. Tidig morgon tidig kväll.
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 06:47
  3. Tidig kväll-tidig morgon?
    By scoutman in forum Singelmingel
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 12:55
  4. Fler med "sena" krypare;-)....
    By suss78 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 19:18
  5. Hur tidig äl kan man ha?
    By Froda in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar