Finkläder för flick & pojk
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Finkläder för flick & pojk

    www.littlefairies.se

    har flera gånger funderat på att frossa i kläder därifrån.
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  2. 1
    Finkläder för flick & pojk www.littlefairies.se

    har flera gånger funderat på att frossa i kläder därifrån.
  3. Marmelad
    #2
    Aaaah... bjuder du på festen också så kommer vi finklädda! *s*

    Jag undrar om vi blir bjudna på bröllop i sommar, makens systerdotter ska gifta sig och det finns väl en risk att vi blir bjudna (eller chans kanske *s*) om bröllopet blir stort, men de är en stoooor släkt så hon kanske rensar lite och vi har ingen direkt kontakt med henne så då ryker vi nog från gästlistan . I så fall får jag väl shoppa nåt snyggt till Mini-M. Eller sno idéerna och sy nåt själv .
  4. 2
    Aaaah... bjuder du på festen också så kommer vi finklädda! *s*

    Jag undrar om vi blir bjudna på bröllop i sommar, makens systerdotter ska gifta sig och det finns väl en risk att vi blir bjudna (eller chans kanske *s*) om bröllopet blir stort, men de är en stoooor släkt så hon kanske rensar lite och vi har ingen direkt kontakt med henne så då ryker vi nog från gästlistan . I så fall får jag väl shoppa nåt snyggt till Mini-M. Eller sno idéerna och sy nåt själv .
  5. Medlem sedan
    Mar 1999
    #3
    den sidan visat jag INTE för mina småtjejer, vi skulle då äga varenda klänning.
  6. 3
    den sidan visat jag INTE för mina småtjejer, vi skulle då äga varenda klänning.
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Shit, vi ska ju på dop till midsommar... Kommer jag att kunna hålla mig!? Övervägde ett par doptossor, men sen slog det mig - fötterna kommer ju inte att synas
  8. 4
    Shit, vi ska ju på dop till midsommar... Kommer jag att kunna hålla mig!? Övervägde ett par doptossor, men sen slog det mig - fötterna kommer ju inte att synas
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    vi ska inte på dop... vi ska på bröllop! däremot ska vi ha dop om fem veckor... ammar jag eller?
  10. 5
    vi ska inte på dop... vi ska på bröllop! däremot ska vi ha dop om fem veckor... ammar jag eller?
  11. Medlem sedan
    Apr 2005
    #6

    *fnissar*

    Ursäkta att jag fnissar lite, men det är för att jag känner igen mig precis! Dop, bröllop, jaja, vi är fullt upptagna med andra tankar just nu som tydligen är mer nödvändiga att prioritera för våra hjärnor...
    Marie med Jonathan 2/11 -06 och Sebastian 21/4-08
    www.familjenfrost.wordpress.com
    www.mariepysslar.wordpress.com
  12. 6
    *fnissar* Ursäkta att jag fnissar lite, men det är för att jag känner igen mig precis! Dop, bröllop, jaja, vi är fullt upptagna med andra tankar just nu som tydligen är mer nödvändiga att prioritera för våra hjärnor...
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Igår skulle jag skrivit JA sy men idag känner jag för att kasta symaskinen i backen
    Ljuvlig puttenutt kläder är det allt! Har fyndat på tradera och har lite klänningar i den stilen åt treåringen. Hon älskar dom!!
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  14. 7
    Igår skulle jag skrivit JA sy men idag känner jag för att kasta symaskinen i backen
    Ljuvlig puttenutt kläder är det allt! Har fyndat på tradera och har lite klänningar i den stilen åt treåringen. Hon älskar dom!!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Jojo skrev samma sak som du gjorde för något år sedan .. tänkte mig inte för några månader senare och nioåringen ramlade in på sidan. Gissa vad hon önskat sig varje månad sen dess!?
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  16. 8
    Jojo skrev samma sak som du gjorde för något år sedan .. tänkte mig inte för några månader senare och nioåringen ramlade in på sidan. Gissa vad hon önskat sig varje månad sen dess!?
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Hmm till vilket vill du ha doptossorna :-) Dopet eller bröllopet? Nå det funkar till både ock

    Joho!! Fossingarna syns.. för alla kääääringarna *kärleksfullt uttal* ska dit och klämma på småtårna!
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  18. 9
    Hmm till vilket vill du ha doptossorna :-) Dopet eller bröllopet? Nå det funkar till både ock

    Joho!! Fossingarna syns.. för alla kääääringarna *kärleksfullt uttal* ska dit och klämma på småtårna!

Liknande trådar

  1. Flick 74/80, 86, pojk 62+annat
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 08:15
  2. flick och pojk
    By Moa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 13:34
  3. Finkläder POJK 122
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 09:35
  4. TRADERA flick 98&104 pojk 110&122
    By mama-w in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 18:01
  5. Finkläder till pojk?
    By wina in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 12:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar