Jag mötte Lassie?
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Jag mötte Lassie?

    När vi ändå håller på och har tråkigt så kan vi väl klämma till med våra bästa "Jag mötte Lassie" - ett populärt tidsfördriv på OÄF förr - det brukar vara kul.

    (Mitt svar kommer strax, jag måste snyta mig först )
    Ponder m Prinsen juni -06 och Lillskrutt april -08

    Jag gör handstämplade smycken:
    http://handstamplat.blogg.se

    Häng på min utmaning - bli blodgivare!
    http://ponderingar.blogspot.com/2008...-utmaning.html

    Mina bloggar:
    http://ponderingar.blogspot.com
    http://pondersmat.blogspot.com
  2. 1
    Jag mötte Lassie? När vi ändå håller på och har tråkigt så kan vi väl klämma till med våra bästa "Jag mötte Lassie" - ett populärt tidsfördriv på OÄF förr - det brukar vara kul.

    (Mitt svar kommer strax, jag måste snyta mig först )
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    Jag vill

    Jag har varit tillsammans med Sanna Nielsens pojkvän....Då var jag 15....han med
    Barn gör inte som du säger, barn gör som du gör
    http://tjejmamma.blogspot.com
  4. 2
    Jag vill Jag har varit tillsammans med Sanna Nielsens pojkvän....Då var jag 15....han med
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    *skratt* Ulf Elving försökte stöta på mig i förra veckan när vi var på kryssning! (Med begränsad framgång vill jag poängtera! ) Skynda dig att snyta Ponder skynda, jag kan knappt vänta!
  6. 3
    *skratt* Ulf Elving försökte stöta på mig i förra veckan när vi var på kryssning! (Med begränsad framgång vill jag poängtera! ) Skynda dig att snyta Ponder skynda, jag kan knappt vänta!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4

    ÖH?

    Hallå, jag är efterbliven, kan någon berätta för mig vad leken går ut på !
  8. 4
    ÖH? Hallå, jag är efterbliven, kan någon berätta för mig vad leken går ut på !
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5
    Jo man ska säga om man träffat på nån kändis på nått sätt! Och Ulf Elving är en gammal radiostofil från 80-talet, du som är född 86 kanske inte riktigt minns!
  10. 5
    Jo man ska säga om man träffat på nån kändis på nått sätt! Och Ulf Elving är en gammal radiostofil från 80-talet, du som är född 86 kanske inte riktigt minns!
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6

    Hahaha

    Tyst med sig, jag må vara bakom flötet, men jag ser flötet iaf !
  12. 6
    Hahaha Tyst med sig, jag må vara bakom flötet, men jag ser flötet iaf !
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7
    Okej, den här vinner jag: Fuffens med Adam Alsing. Jag är inte stolt men det är S över denna bedrift.

    Det jag däremot är lite stolt över är att jag fått mejl från Denis Leary
  14. 7
    Okej, den här vinner jag: Fuffens med Adam Alsing. Jag är inte stolt men det är S över denna bedrift.

    Det jag däremot är lite stolt över är att jag fått mejl från Denis Leary
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Tja, jag vet inte om mina svar är så särdeles roliga, men här kommer dom iaf:
    - En gång mötte jag Peter Siepen två gånger på en vecka. Den ena gången på ett plan till Luleå och den andra gången i en rulltrappa i Uppsala (då han f.ö. var iklädd en regnbågsfärgad afroperuk...)
    - Sen brukade jag åka samma buss osm Birgitta Dahl förut, och då hände det en del kul så jag så klart i mitt amning och feberrus glömt bort nu... Men jag vet iallafall att hon hade träskor med vitsippor på till sina tjusiga dräkter.

    Nej, nu måste jag leka med A en stund, för maken ska städa dagis...
  16. 8
    Tja, jag vet inte om mina svar är så särdeles roliga, men här kommer dom iaf:
    - En gång mötte jag Peter Siepen två gånger på en vecka. Den ena gången på ett plan till Luleå och den andra gången i en rulltrappa i Uppsala (då han f.ö. var iklädd en regnbågsfärgad afroperuk...)
    - Sen brukade jag åka samma buss osm Birgitta Dahl förut, och då hände det en del kul så jag så klart i mitt amning och feberrus glömt bort nu... Men jag vet iallafall att hon hade träskor med vitsippor på till sina tjusiga dräkter.

    Nej, nu måste jag leka med A en stund, för maken ska städa dagis...
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9
    *asg* Adam ALSING?!?! Jag tror du vinner dt här ja!
  18. 9
    *asg* Adam ALSING?!?! Jag tror du vinner dt här ja!
  19. Medlem sedan
    Nov 2005
    #10
    Han är läckrare än Ulf Elving i allafall! fast jag hade inget fuffens med honom förstås..
  20. 10
    Han är läckrare än Ulf Elving i allafall! fast jag hade inget fuffens med honom förstås..
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11

    I sådana fall då..

    Jag har blivit bjuden på öl av Klas Malmberg (eller hur han nu stavar sitt namn), vi satt på samma flyg från Malmö. Sen är jag släkt med Benny Haag, så honom har jag träffat när jag var 2 år (haha, vaddå, bara för att jag inte kommer ihåg det, det har ju faktiskt hänt !)
  22. 11
    I sådana fall då.. Jag har blivit bjuden på öl av Klas Malmberg (eller hur han nu stavar sitt namn), vi satt på samma flyg från Malmö. Sen är jag släkt med Benny Haag, så honom har jag träffat när jag var 2 år (haha, vaddå, bara för att jag inte kommer ihåg det, det har ju faktiskt hänt !)
  23. Medlem sedan
    Aug 2003
    #12
    Jag är inte så säker på det ja...
  24. 12
    Jag är inte så säker på det ja...
  25. Medlem sedan
    Jun 2006
    #13
    Jag har bjudit Nicklas Strömstedt på min väldigt starka drink en gång. (jag var ganska full och han drack dessutom av den!)
    Jag har småhånglat med Magnus Hedman
    Ronny Hellström var tomte för oss en julafton när jag var 5 år.
    Har gått i samma klass som Johan Wiman.
    Har betjänat Runar, Christer Sjögren, Mark Levengood, Jonas Gardell, Peter Jöback, Pernilla Wahlgren osv i kassan på Ica.
    Krockat gåendes med Orup på en gata på Östermalm (han var kort)
    Spelar handboll tillsammans med Henrik Lundström (från Ondskan, Kocken, Tillsammans osv)
    Ja, nu kom jag inte på något mer. Men största meriten är Magnus Hedman. Det gillar Henke att berätta för folk.
  26. 13
    Jag har bjudit Nicklas Strömstedt på min väldigt starka drink en gång. (jag var ganska full och han drack dessutom av den!)
    Jag har småhånglat med Magnus Hedman
    Ronny Hellström var tomte för oss en julafton när jag var 5 år.
    Har gått i samma klass som Johan Wiman.
    Har betjänat Runar, Christer Sjögren, Mark Levengood, Jonas Gardell, Peter Jöback, Pernilla Wahlgren osv i kassan på Ica.
    Krockat gåendes med Orup på en gata på Östermalm (han var kort)
    Spelar handboll tillsammans med Henrik Lundström (från Ondskan, Kocken, Tillsammans osv)
    Ja, nu kom jag inte på något mer. Men största meriten är Magnus Hedman. Det gillar Henke att berätta för folk.
  27. Medlem sedan
    Nov 2005
    #14
    Jasså, fick man rada upp dem!? i så fall har ju massor av kändisar handlat av mig på Arlanda - Björn Borg, Foppa, Sundin, Jonas Gardell, emma sjöberg mfl mfl mfl
  28. 14
    Jasså, fick man rada upp dem!? i så fall har ju massor av kändisar handlat av mig på Arlanda - Björn Borg, Foppa, Sundin, Jonas Gardell, emma sjöberg mfl mfl mfl
  29. Medlem sedan
    Jan 2005
    #15
    oj, där ligger man i lä! det enda jag har att komma med är att jag har sålt kaffe till Arja Saijonmaa och Fredrik Reinfeldt när jag jobbade på café.
  30. 15
    oj, där ligger man i lä! det enda jag har att komma med är att jag har sålt kaffe till Arja Saijonmaa och Fredrik Reinfeldt när jag jobbade på café.
  31. Medlem sedan
    Mar 2004
    #16
    Jag har brevväxlat med Brinkenstierna Och Tom Hjelte (Om någon kommer ihåg honom) har flörtat med mig *ASG*
  32. 16
    Jag har brevväxlat med Brinkenstierna Och Tom Hjelte (Om någon kommer ihåg honom) har flörtat med mig *ASG*
  33. Medlem sedan
    Jun 2006
    #17
    Ja det fick man, bestämmer jag . Sedan spelar jag inte handboll med Henrik Lundström utan med hans syster så klart!
  34. 17
    Ja det fick man, bestämmer jag . Sedan spelar jag inte handboll med Henrik Lundström utan med hans syster så klart!
  35. Medlem sedan
    Oct 2001
    #18

    Jag har...

    typ inte gjort något alls. Har knappt sett en kändis. Men min pappa har pratat med kungen hemma hos honom på Drottningholm när han lagade deras skorstenar. Snälla den kan väl få vara med fast det bara var min pappa... *ber på mina bara knän*
    Jeanette med Jonathan-02 och Wille-06
  36. 18
    Jag har... typ inte gjort något alls. Har knappt sett en kändis. Men min pappa har pratat med kungen hemma hos honom på Drottningholm när han lagade deras skorstenar. Snälla den kan väl få vara med fast det bara var min pappa... *ber på mina bara knän*
  37. Medlem sedan
    Oct 2001
    #19
    Åhhh shit du vinner lätt
  38. 19
    Åhhh shit du vinner lätt
  39. Medlem sedan
    Feb 2000
    #20

    *haha*

    Jag har kn*llat med Jojje i "tre kronor" Vi var faktiskt tillsammans ett par månader... *pssssst*
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  40. 20
    *haha* Jag har kn*llat med Jojje i "tre kronor" Vi var faktiskt tillsammans ett par månader... *pssssst*
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Mötte Lassie
    By malin2 in forum Träning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-28, 21:00
  2. Jag mötte Lassie på H&M...
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-06, 18:35
  3. Jag mötte Lassie
    By Cookiekakan in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 10:32
  4. Jag mötte Lassie
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-06-20, 10:35
  5. Jag mötte Lassie...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 17:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar