Nu ska jag basta!!
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Nu ska jag basta!!

    det blev pyttipanna med stekta ägg och rödbetor till middag.
  2. 1
    Nu ska jag basta!! det blev pyttipanna med stekta ägg och rödbetor till middag.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Mmmmmmmmmmmm. Gör du egen pytt? Vad har du i? Det skulle nog tillochmed jag kunna få till om jag planerade lite....
  4. 2
    Mmmmmmmmmmmm. Gör du egen pytt? Vad har du i? Det skulle nog tillochmed jag kunna få till om jag planerade lite....
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Jag är hungrig....och måste stanna sent på jobbet för jag ska snacka med Kina klockan sex...urk.
  6. 3
    Jag är hungrig....och måste stanna sent på jobbet för jag ska snacka med Kina klockan sex...urk.
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Men åh sågott. Och underbart skönt att basta. Här är vädret som svensk vår. Skönt!
  8. 4
    Men åh sågott. Och underbart skönt att basta. Här är vädret som svensk vår. Skönt!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Trist! Maken meddelande just att ha måste prata med Sverige vid midnatt. Tycker Sverige kunde gå upp lite tidigare. Hopplöst med tidsskillnader. Min värsta är nog telefonkonferens med engelsmän klockan 2 min tid på Midsommaraftons morgon... de hade ingen känsla för att hela Sverige var stängt den fredagen.
  10. 5
    Trist! Maken meddelande just att ha måste prata med Sverige vid midnatt. Tycker Sverige kunde gå upp lite tidigare. Hopplöst med tidsskillnader. Min värsta är nog telefonkonferens med engelsmän klockan 2 min tid på Midsommaraftons morgon... de hade ingen känsla för att hela Sverige var stängt den fredagen.
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6
    Ja det blir lite knasigt ibland. Midnatt....urk. Jag kommer nog hem vid åtta iallafall.
    Det är dock en ganska viktig grej vi måste diskutera, och det är mycket press på att jag får igenom det vi vill ha...så jag borde nog gå och äta något eftersom jag sitter här och dregglar efter pytt i panna lite halv yr.
  12. 6
    Ja det blir lite knasigt ibland. Midnatt....urk. Jag kommer nog hem vid åtta iallafall.
    Det är dock en ganska viktig grej vi måste diskutera, och det är mycket press på att jag får igenom det vi vill ha...så jag borde nog gå och äta något eftersom jag sitter här och dregglar efter pytt i panna lite halv yr.
  13. Medlem sedan
    Feb 1999
    #7
    Det var överblivna rostade grönsaker från igår och fläskkotlett och kyckling.
    Bästa restmaten
  14. 7
    Det var överblivna rostade grönsaker från igår och fläskkotlett och kyckling.
    Bästa restmaten

Liknande trådar

  1. Basta? Inte Basta?
    By fsk_frida in forum Gravidsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-19, 10:55
  2. Basta eller inte basta?
    By jessicad in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 21:14
  3. Basta
    By anonymt namn in forum Pappasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-09, 20:26
  4. Basta
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 08:14
  5. Basta?
    By LenaA in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 19:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar