Vilka är här?
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Vilka är här?

    Funderade ju längre ner på att köra ett upprop för att se vilka som håller till här nu för tiden. Det är många man aldrig ser till längre... samtidigt kan ju en del ha bytt nick också.

    Hojta gärna till om ni är här och, om ni vill, även om ni har bytt nick sedan tidigare.
    ♥ Mira, mamma till bröderna bus födda -02 och -06.♥

    http://mammanm.blogsome.com/

    "Det snabbaste sättet att få sitt barns uppmärksamhet är att sätta sig ner och se avslappnad ut."

    "Barnet har som regel fått sitt förstånd från pappan, eftersom mamman fortfarande har sitt i behåll."
  2. 1
    Vilka är här? Funderade ju längre ner på att köra ett upprop för att se vilka som håller till här nu för tiden. Det är många man aldrig ser till längre... samtidigt kan ju en del ha bytt nick också.

    Hojta gärna till om ni är här och, om ni vill, även om ni har bytt nick sedan tidigare.
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Jag är här!!! *s* Hette "Mira m son bf 15/11" när jag började skriva här så mitt nick är inte mycket annorlunda nu.
  4. 2
    Jag är här!!! *s* Hette "Mira m son bf 15/11" när jag började skriva här så mitt nick är inte mycket annorlunda nu.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Jag är här, visserligen ganska ny, men här är jag ialla fall.
  6. 3
    Jag är här, visserligen ganska ny, men här är jag ialla fall.
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Jag är här med.. rätt ny med, hittade ju inte hit förrens efter förlossningen =)
  8. 4
    Jag är här med.. rätt ny med, hittade ju inte hit förrens efter förlossningen =)
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5
    Jag är här och har haft samma nick hela tiden!!!
  10. 5
    Jag är här och har haft samma nick hela tiden!!!
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6
    Jag är här:-) Har inte alltid tid att skriva nåt men läser nästan dagligen*L*
    Kommer inte ihåg vad jag hade för gammalt nick men det är jag som fick mitt andra tvillingpar och utökade barnaskaran till 9 barn;-)
  12. 6
    Jag är här:-) Har inte alltid tid att skriva nåt men läser nästan dagligen*L*
    Kommer inte ihåg vad jag hade för gammalt nick men det är jag som fick mitt andra tvillingpar och utökade barnaskaran till 9 barn;-)
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7
    Fullt förståeligt om du inte hinner skriva... Häftigt med så många barn!
  14. 7
    Fullt förståeligt om du inte hinner skriva... Häftigt med så många barn!
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Vi är också här...jag och Affe alltså!!!
  16. 8
    Vi är också här...jag och Affe alltså!!!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Jag är också här, jag och Liv Varje dag, ofta. Min dator står på alltid tror jag.
    Har nog haft samma nick i denna gruppen hela tiden.
  18. 9
    Jag är också här, jag och Liv Varje dag, ofta. Min dator står på alltid tror jag.
    Har nog haft samma nick i denna gruppen hela tiden.
  19. Medlem sedan
    Jul 2005
    #10
    Jag är här. I början hette jag Semlan, men heter numera Baimasbb. Jag skriver inte sa ofta, men läser däremot nästan varje dag.
  20. 10
    Jag är här. I början hette jag Semlan, men heter numera Baimasbb. Jag skriver inte sa ofta, men läser däremot nästan varje dag.
  21. Medlem sedan
    Aug 2003
    #11
    Jag har varit med från början med samma nick.
  22. 11
    Jag har varit med från början med samma nick.
  23. Medlem sedan
    Apr 2006
    #12
    Jag är här! *imt*
  24. 12
    Jag är här! *imt*
  25. Medlem sedan
    Jan 2007
    #13
    Jag är här! Är oxå ganska ny...
  26. 13
    Jag är här! Är oxå ganska ny...
  27. Medlem sedan
    Feb 2000
    #14

    Jag är här

    gjorde en paus , ett tag, men nu är jag tillbaka Tror jag hade "magda med 3 och 4:an på g" som nick från början. Vilket i ofs misstolkades som att jag väntade tvillingar. Men det var alltså nr fyra jag väntade. Går väl lite i vågor hur mycket tid man har varje dag, men jag är in lite då och då...
    Blogg: www.magdas.blogg.se

    Krama mig och älska mig när jag är liten, så blir jag en som kan krama och älska när
    jag blir stor!

    "Man ska aldrig gå med på att krypa när man känner lusten att flyga"
    Helen Keller

    *Magda med William-01, Ludwig-02, Filip-04 & Erik-06*
  28. 14
    Jag är här gjorde en paus , ett tag, men nu är jag tillbaka Tror jag hade "magda med 3 och 4:an på g" som nick från början. Vilket i ofs misstolkades som att jag väntade tvillingar. Men det var alltså nr fyra jag väntade. Går väl lite i vågor hur mycket tid man har varje dag, men jag är in lite då och då...
  29. Medlem sedan
    Aug 2004
    #15
    Jag är här! Skrev lite i början men har sedan bara läst mest
  30. 15
    Jag är här! Skrev lite i början men har sedan bara läst mest
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16

    Jag är ochså här *imt*

    .
  32. 16
    Jag är ochså här *imt* .
  33. Medlem sedan
    Dec 2000
    #17
    Jag är här.
  34. 17
    Jag är här.
  35. Medlem sedan
    Dec 2005
    #18
    åxå... la bara till Chloe sedan innan
  36. 18
    åxå... la bara till Chloe sedan innan
  37. Medlem sedan
    Apr 2006
    #19

    Jag är här

    Hette bog bara Mi från början och har varit med sedan april. Lillpojken har haft kolik och är en riktig sprattelgubbe så det blir mer läsande än skrivande just nu.
  38. 19
    Jag är här Hette bog bara Mi från början och har varit med sedan april. Lillpojken har haft kolik och är en riktig sprattelgubbe så det blir mer läsande än skrivande just nu.
  39. Medlem sedan
    Mar 2003
    #20

    Och jag!

    Inte varje dag, men nästan. Men jag är alldeles för dålig på att skriva. Iofs mest för att det nästan alltid hänger ett barn över axeln. Men just nu sover den minsta och storan bygger klossar med sin pappa.
    Femina med J-031123 och L-061106
  40. 20
    Och jag! Inte varje dag, men nästan. Men jag är alldeles för dålig på att skriva. Iofs mest för att det nästan alltid hänger ett barn över axeln. Men just nu sover den minsta och storan bygger klossar med sin pappa.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka män vi har här!
    By Mimisoul in forum Kärlek & relationer
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-08, 19:15
  2. vilka är vi och vilka har plussat?
    By joliegirl in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 17:43
  3. Vilka har
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 12:43
  4. Vilka är ni?
    By Tina. in forum Feminism & jämställdhet
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 15:07
  5. Vilka är vi här?!
    By Piilla in forum _00 Alla barn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 12:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar