Back in business...;-)
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Back in business...;-)

    Hej alla flitiga skrivare!
    Nu har vi landat igen, alla är pigga och fríska och Lilltjejen sov fem timmar i sträck inatt efter en månad av terror dygnet runt!
    Hon ska vaccineras på torsdag så jag hoppas innerligt att hon håller sig frisk nu!
    Miffot...är du morgonpigg?Tänkte på fikat... nu måste vi börja göra som Stockholmarna...;-)
  2. 1
    Back in business...;-) Hej alla flitiga skrivare!
    Nu har vi landat igen, alla är pigga och fríska och Lilltjejen sov fem timmar i sträck inatt efter en månad av terror dygnet runt!
    Hon ska vaccineras på torsdag så jag hoppas innerligt att hon håller sig frisk nu!
    Miffot...är du morgonpigg?Tänkte på fikat... nu måste vi börja göra som Stockholmarna...;-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Vad skönt att höra att ni kryat på er! Jag har allt funderat ska du veta Fick du mitt meddelande?

    Jag är inte morgonpigg, men pinar mig upp vid åtta på morgonen då sambon börjar jobba. Men vankas det fika kan jag nog tänkas masa mig upp före det till och med Vet du några bra fikaställen? Jag har kollat runt lite men har inte sett nåt riktigt bra ställe än... Men nu hittar jag till centrum iaf
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  4. 2
    Vad skönt att höra att ni kryat på er! Jag har allt funderat ska du veta Fick du mitt meddelande?

    Jag är inte morgonpigg, men pinar mig upp vid åtta på morgonen då sambon börjar jobba. Men vankas det fika kan jag nog tänkas masa mig upp före det till och med Vet du några bra fikaställen? Jag har kollat runt lite men har inte sett nåt riktigt bra ställe än... Men nu hittar jag till centrum iaf

Liknande trådar

  1. Back in business!
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-19, 06:30
  2. Back in business
    By cajo70 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 10:10
  3. Back in business
    By Johanna_74 in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 09:42
  4. Back in business!
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 16:17
  5. Back in business...
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 16:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar