ulle75
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    ulle75

    vill bara säga jätte fint hus
  2. 1
    ulle75 vill bara säga jätte fint hus
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Tack! Vi håller på för fullt att inreda våran övervåning nu, det är nog tur att man inte insåg hur mycke jobb det var innan man började bygga : )
    Ulle
  4. 2
    Tack! Vi håller på för fullt att inreda våran övervåning nu, det är nog tur att man inte insåg hur mycke jobb det var innan man började bygga : )
    Ulle
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Vet exakt vad du menar, vi bygger oxå. Slutbesiktning 26/3, jippi. Men jösses vilken resa, om än underbar. Största problem nu är hur ska jag inreda detta stora huset och vem ska måla min del i sommar haha, för jag kommer inte att klättra på några ställningar
  6. 3
    Vet exakt vad du menar, vi bygger oxå. Slutbesiktning 26/3, jippi. Men jösses vilken resa, om än underbar. Största problem nu är hur ska jag inreda detta stora huset och vem ska måla min del i sommar haha, för jag kommer inte att klättra på några ställningar
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Å va spännande. Vad har ni byggt för hus?
    Mina barn sa när vi flyttade och dom bar in möblerna: - Var är alla nya möbler?? Hehe trodde att det oxå skulle vara nytt. Inte riktigt med i budgeten.
    Ulle
  8. 4
    Å va spännande. Vad har ni byggt för hus?
    Mina barn sa när vi flyttade och dom bar in möblerna: - Var är alla nya möbler?? Hehe trodde att det oxå skulle vara nytt. Inte riktigt med i budgeten.
    Ulle

Liknande trådar

  1. ulle75!
    By Hagasessorna in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 18:13
  2. Ulle75
    By j-fr in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 11:29
  3. Ulle75
    By zukits in forum _0406 Junibarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 21:31
  4. ulle75
    By ullen in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 14:12
  5. Ulle75!
    By FinlandsSofia in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 11:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar